نمایندگی یخچال الکتروسان مشهد

نمایندگی یخچال الکتروسان مشهد

نمایندگی یخچال الکتروسان مشهد ،‌ زمانی اهمیت می یابد که یخچال الکتروسان شما دچار مشکل شده و نیاز به تعمیرات دارد. در چنین شرایطی به دلیل اینکه نمایندگی یخچال الکتروسان یک مرکز معتبر بوده و دارای خدمات با کیفیت است افراد مایلند تعمیر یخچال خود را به آن ها بسپارند. علت این امر این است که با مراکز دیگری که تعمیرات با کیفیت داشته و معتبر و تضمین شده اند آشنایی ندارند. یکی از مراکز معتبر مرکز تعمیر یخچال مشهد است . مرکز ما بهترین کیفیت خدمات را داراست. ما نمایندگی یخچال الکتروسان مشهد نیستیم، اما تمامی خدمات خود را با گارانتی 100 درصد کیفیت ارائه می دهیم. سرعت تعمیرات ما بسیار بالا بوده به این دلیل که متخصصین ما بسیار با تجربه و ماهر هستند . برای دریافت تعمیرات و خدمات هم اکنون با مشاورین ما در مرکز تعمیر یخچال در مشهد تماس حاصل فرمایید .

ویژگی های نمایندگی یخچال الکتروسان مشهد

  • تخصص و مهارت: نمایندگی باید تخصص و مهارت در تعمیر یخچال‌های الکتروسان داشته باشد. تکنسین‌ها باید آموزش مربوط به محصولات الکتروسان را داشته و تجربه کافی در تعمیر آن‌ها داشته باشند.
  • تجهیزات و ابزار مناسب: نمایندگی باید از تجهیزات و ابزار مناسب برای تعمیر یخچال‌ها استفاده کند. این ابزار و تجهیزات باید با استانداردهای الکتروسان هماهنگ باشند.
  • استفاده از قطعات اصلی: در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی باید از قطعات اصلی الکتروسان استفاده کند تا کیفیت تعمیرات حفظ شود.
  • خدمات پس از فروش: یک نمایندگی معتبر باید خدمات پس از فروش مناسب را ارائه دهد. این شامل گارانتی برای تعمیرات و نگهداری در صورت نیاز می‌شود.
  • تعهد به مواعد: نمایندگی باید به مواعد تعمیر تعهد داشته باشد و سعی کند تا تاخیر در انجام تعمیرات را به حداقل برساند.
  • قیمت منصفانه: قیمت تعمیرات باید منصفانه و متناسب با خدمات ارائه شده باشد.

تمامی این موارد، ویژگی های نمایندگی یخچال الکتروسان است که باعث شده تعمیرات با کیفیتی داشته باشد. مجموعه ی ما نیز، تمامی این ویژگی ها را داراست ، اگرچه ما نمایندگی یخچال الکتروسان نیستیم. بهترین کیفیت تعمیرات را با گارانتی تضمینی ارائه می دهیم و کمترین هزینه را داریم . با ما تماس بگیرید و از خدمات با کیفیت ما بهرمند شوید.

تعمیر یخچال الکتروسان مشهد

تعمیرات یخچال الکتروسان مشهد خود را به ما بسپارید . یخچال به مرور زمان و استفاده ی مکرر دچار آسیب می شود . به همین دلیل نیاز به تعمیرات پیدا می کند . آنچه در اینجا اهمیت دارد ،‌ این است که برای انجام تعمیرات از تعمیرکاران متخصص استفاده نمایید . بدین منظور می توانید با نمایندگی تعمیر یخچال الکتروسان مشهد تماس حاصل فرمایید . تعمیرکاران سیار ما در کمترین زمان ممکن به منزل شما اعزام می شوند و همه ی مشکلات یخچال شما را به سرعت رفع نمایند . کافی ست با مشاورین ما تماس بگیرید و درخواست تعمیرات نمایید .

100 درصد تعمیرات و خدمات خود را ضمانت کیفی نموده ایم

هزینه ی تعمیرات یخچال الکتروسان مشهد

یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که همیشه از مشاورین ما پرسیده می شود ، میزان هزینه ی تعمیرات است . در جواب این سوال بایدگفت میزان هزینه ی تعمیرات ،‌ بستگی به موارد مختلفی دارد . هزینه ی تعمیر یخچال کاملا تحت تاثیر شرایط و وضعیت یخچال فریزر شما ست . به همین دلیل میزان ثابتی ندارد .

عواملی مانند مدل و برند یخچال ، میزان و علت خرابی ،‌ نوع قطعه ی آسیب دیده ،‌ نیاز به تعویض و … می تواند میزان هزینه ی تعمیرات شما را افزایش یا کاهش دهد . با این حال ما در ادامه لیستی از میزان هزینه ی تعمیرات به صورت کلی قرار داده ایم . شما می توانید به کمک این لیست میزان هزینه ی تعمیرات را تخمین بزنید . همچنین می توانید با مشاوین ما در مرکز تعمیر یخچال الکتروسان مشهد تماس گرفته  و استعلام قیمت نمایید .

خدمات هزینه ها
تعمیر فن موتور1200000 ریال الی 6500000 ریال
تعویض فن سرامیکی5000000 ریال الی 18000000 ریال
تعویض فن معمولی1500000 ریال الی 3500000 ریال
اضافه کردن کندانسور ضمیمه 1500000 ریال الی 2500000 ریال
شارژ گاز یخچال 4000000 ریال الی 9000000 ریال
تعویض فیلتر درایر350000 ریال الی 400000 ریال
رفع نشتی گاز و وکیوم کامل 1200000 ریال الی 1500000 ریال
رفع آبریزی و نشتی یخچال 1300000 ریال الی 3500000 ریال
تعمیر آبسردکن1350000 ریال الی 3600000 ریال
تعمیر اتومات یخچال 3900000 ریال الی 5500000 ریال
تعمیر المنت یخچال 4000000 ریال الی 6800000 ریال
تعمیر یخساز2500000 ریال الی 7200000 ریال
تعمیر سنسور دیفراست 2500000 ریال الی 5800000 ریال
تعمیر ترموستات یخچال 1500000 ریال الی 3000000 ریال
تعمیر تایمر یخچال 2000000 ریال الی 3200000 ریال
کارشناسی و عیب یابی450000 ریال
ایاب و ذهاب150000 ریال الی 300000 ریال

بهترین کیفیت تعمیرات و خدمات یخچال فریزر را از ما بخواهید

کاهش هزینه ی تعمیرات به کمک خدمات ما

مجموعه ی ما  از مراکز قدیمی و معتبر تعمیر یخچال در مشهد است . ما توانسته ایم در طول مدت فعالیت تخصصی خود در زمینه ی تعمیر یخچال ، رضایت و همراهی بخش گسترده ای از مشتریان خود را به دست آوریم . علت این امر در ابتدا کیفیت بالای خدمات و تعمیراتی است که توسط مجموعه ی ما انجام می شود . همانطور که پیش از این گفته شد ، تمامی خدمات و تعمیرات ما گارانتی کیفی دارند .

مورد دوم به دلیل هزینه ی بسیار مناسبی است که مرکز ما برای تعمیرات با کیفیت خود در نظر گرفته است . ما همیشه تلاش کرده ایم تا کمترین هزینه تعمیرات را داشته باشیم تا ضمن همراهی و جلب رضایت مشتری ، بتوانیم خدمات بیشتری به افراد بیشتر ارائه دهیم . به همین دلیل کمترین نرخ بهره و دستمزد را برای خود در نظر گرفته ایم .

علاوه بر این ما هزینه های اضافه را حذف کرده ایم . برای مثال هزینه ی سنگین نقل و انتقال یخچال به تعمیرگاه . ما با ارائه ی خدمات تعمیر در منزل ، این هزینه ی اضافه را حذف کرده و از میزان هزینه ی کلی تعمیرات شما کاسته ایم . پس بدون نگرانی در مورد هزینه ی تعمیرات می توانید با مشاورین ما تماس گرفته و درخواست تعمیرات و خدمات نمایید .

به کمک خدمات ما می توانید هزینه ی تعمیرات خود را تا 65 درصد کاهش دهید !

چرا مرکز تعمیر یخچال مشهد ؟

  • گارانتی تضمین کیفیت

    همانطور که گفته شد ما برای تمامی تعمیرات و خدمات خود گارانتی تضمین کیفیت قرار داده ایم . این به این معناست که در صورتی که شما از تعمیرات و خدمات مرکز ما ناراضی بودید مسئولین مرکز پاسخ گو خواهند بود . از طرفی این گارانتی بیانگر و نشان دهنده ی کیفیت بالای تعمیرات و خدمات ماست . علت این امر این است که ما بر توانایی های متخصصین خود نهایت اعتماد را داریم . به پشتوانه ی دانش و مهارت نیروهای خود ، با قطعیت می گوییم بالاترین کیفیت تعمیرات از آن ماست . و به همین دلیل است که شما هیچ نگرانی در این رابطه نخواهید داشت .

  • کاهش 65 درصد هزینه ها

    پیش از این گفتیم ما کمترین هزینه ی تعمیرات را داریم و شما می توانید با کمترین هزینه تعمیرات یخچال خود را انجام دهید . علت این امر هم نرخ دستمزد کم و حذف هزینه های اضافه است . برای همین شما می توانید با استفاده از خدمات و تعمیرات ما ، میزان هزینه ی تعمیرات خود را تا 65 درصد کاهش دهید . شما می توانید میزان هزینه ی تعمیرات ما را با سایر مراکز تعمیراتی مقایسه کنید و از ارزان بودن خدمات ما نهایت اطمینان را داشته باشید . برای دریافت خدمات با کیفیت تعمیر یخچال ، با مناسب ترین هزینه می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید . همچنین می توانید با شرح مشکل یخچال خود هزینه ی دقیق تعمیرات یخچال خود را استعلام کنید .

  • خدمات مشاوره ی رایگان

    مشاوره ی رایگان از دیگر خدمات عالی نمایندگی یخچال الکتروسان مشهد است . اگر یخچال شما دچار مشکل شد کافی ست که با مشاورین ما تماس بگیرید . مشاورین ما می کوشند تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند . شما می توانید در بسیاری از موارد ، مشکلات یخچال فریزر خود را به خوبی در منزل ، بدون نیاز به تعمیرکار شخصا حل نمایید . فقط در صورتی که مشکل تخصصی بود با موافقت شما ، تعمیرکاران سیار مجموعه ی ما ، برای انجام تعمیرات به منزل شما اعزام می شوند . به همین دلیل پیش از تماس با تعمیرکار حتما با مشاورین ما تماس بگیرید .

  • تعمیر در منزل

    تعمیرات و خدماتی که توسط مجموعه ی ما ارائه می شود تماما به وسیله ی تعمیرکاران سیار مجموعه در منزل شما انجام می شود . این به این معناست که هیچ نیازی به جا به جایی و انجام تعمیرات در تعیمرگاه نخواهد بود . تعمیرکاران سیار بعد از تماس شما به سرعت به محل شما اعزام می شوند . تمامی تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای تعمیر انواع مشکل یخچال را با خود به همراه دارند و هیچ نیازی به انتقال یخچال شما به تعمیرگاه نیست . شما می توانید بر تمامی مراحل تعمیرات نظارت داشته باشید و از انجام دقیق تعمیرات اطمینان داشته باشید .

مشکلات رایج یخچال فریزر

قطع و وصل شدن برق یخچال

یکی از مشکلات رایجی که ممکن است برای یخچال فریزر شما پیش آید ، قطع و وصل شدن برق یخچال است . این مشکل می تواند مشکلات جدی تری را به وجود آورد . به علت اینکه قطع و وصل شدن مداوم برق یخچال می تواند مشکلات بیشتری را برای شما به وجود آورد و به قطعات دیگری از یخچال آسیب وارد کند . به ویژه به موتور یخچال فریزر که حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع دارد . برای همین باید سریعا نسبت به رفع این مشکل اقدام کرد . برای رفع مشکل حتما با یک تعمیر کار متخصص تماس بگیرید تا به بهترین شکل ممکن مشکل شما را رفع نمایند . قطع و وصل برق یخچال به دلایل زیر به وجود می آید :

  • وجود ایراد و نوسانات برق در پریز برق
  • وجود اختلال در قطعات الکترونیکی
  • اختلال در اتصالات یخچال فریزر
  • مرطوب بودن و وجود رطوبت در یخچال
  • فرسودگی و ایراد در عایق بندی اتصالات
  • سایر موارد فنی

0 تا 100 تعمیرات در منزل شما بدون هیچ گونه جا به جایی انجام می شود

یخچال سریع خاموش و روشن می شود !

خاموش و روشن شدن سریع یخچال فریزر نیز از مشکلات متداول یخچال فریزر است . عملکرد طبیعی یخچال به این شکل است که کمپرسور یخچال فریزر ، برای خنک کردن یخچال به کار می افتد و تا زمانی که دمای یخچال را به مقدار مناسب نرسانده است ، متوقف نمی شود . پس از این که دمای یخچال به حد مطلوب رسید ، کمپرسور متوقف می شود . این فرایند مدت زمان محسوسی را نیاز دارد . اگر یخچال سریع روشن و خاموش شود، نشان دهنده ی وجود ایراد در یخچال است .

این مشکل باید سریع حل شود . بدین منظور می توانید با مشاورین ما در نمایندگی یخچال الکتروسان مشهد تماس حاصل فرمایید .

دلایلی که باعث به وجود آمدن این ایراد می شود به این شرح است :

  • ایراد و وجود خرابی در کمپرسور یخچال فریزر
  • معیوب و خراب بودن برد یخچال
  • وجود ایراد در پریزر و نوسان برق
  • محتل بودن عملکرد ترموستات یخچال

در کمتر از 3 ساعت ! تعمیرات یخچال شما را انجام می دهیم

تعمیر یخچال در منزل به کمک فیلم آموزشی

آموزش تعمیر یخچال فریزر و راهنمای تعمیر یخچال در منزل

ممکن است یخچال فریرز شما آسیب دیده باشد و خراب شده باشد . برای رفع این مشکل می توانید با دیدن این کلیپ آموزشی مشکل یخچال خود را در منزل رفع نمایید . همچنین می توانید مشکلات یخچال خود را با مشاورین ما در مرکز نمایندگی یخچال الکتروسان مشهد تماس بگیرید و درخواست مشاوره و راهنمایی نمایید .

نکات افزایش عمر یخچال فریزر

یخچال فریزر دستگاه حساسی است که اگر به خوبی از آن استفاده نشود ، دچار آسیب و خرابی می شود . بیشترین مشکلات یخچال فریزر در اثر استفاده و نگهداری غیر اصولی و نا مناسب یخچال فریزر به وجود می آید . به همین دلیل برای افزایش عمر یخچال و بهبود عملکرد آن لازم است ، از نکات نگهداری و استفاده ی اصولی از یخچال فریزر آگاه شوید . بدین منظور ما در این قسمت تعدادی از مهم ترین نکات نگهداری از یخچال فریزر را ذکر کرده ایم .

  • یخچال فریزر خود را در مکان مناسب نصب نمایید .
  • سرویس یخچال فریزر به صورت حداقل سالیانه فراموش نشود .
  • هنگام جا به جایی یخچال سعی کنید آن را کج نکرده و عمودی حمل نمایید .
  • هنگام جا به جایی مواظب سیم و دوشاخه ی یرق یخچال باشید تا آسیب نبیند .
  • یخچال خود را به صورت مرتب تمیز و نظافت کنید .
  • هنگام تمیز کردن یخچال ، حتما دوشاخه ی آن را از برق بکشید .
  • یخچال را پر از مواد غذایی نکنید .
  • مواد غذایی را پیش از سرد شدن در یخچال قرار ندهید .
  • درب یخچال را زیاد باز و بسته نکنید و از باز نگهداشتن طولانی درب یخچال بپرهیزید .
  • و …

بهترین کیفیت خدمات و تعمیرات را با ضمانت از ما بخواهید

بهترین مکان برای نصب و قرار دهی یخچال

یکی از نکاتی که متخصصین ما همیشه بر آن تاکید دارند ، این است که محل قرار گیری یخچال فریزر باید مناسب باشد . یخچال برای اینکه بتواند عملکرد خوب و مناسبی داشته باشد باید در شرایط مناسبی قرار گیرد . به همین دلیل ما در این بخش به بررسی نکات و ویژگی های بهترین مکان برای یخچال فریزر پرداخته ایم . بهترین مکان برای یخچال فریرز جایی است که این ویژگی ها را داشته باشد .

  • محل نصب یخچال باید دارای تهویه ی مناسب باشد .
  • باید در مکان بدون شیب و کاملا مسح باشد تا یخچال به صورت کاملا تراز قرار گیرد.
  • نباید یخچال در جای گرم و در نزدیکی وسایل گرمازا باشد .
  • یخچال نباید زیر نور و تابش مستقیم نور خورشید باشد .
  • فاصله ی یخچال با دیواره ها حداقل باید 10 الی 15 سانتی متر باشد .
  • یخچال باید در نزدیکی پریز برق و شیر آب قرار گیرد تا هنگام نصب دچار مشکل نشوید .
  • و …
آنچه شما مشتریان محترم در مورد خدمات مرکز تعمیر یخچال الکتروسان مشهد فرموده اید :

درود و خسته نباشید. ممنون از شما بابت تعمیرات عالی تون . سرعت و دقت تعمیرات بسیار عالی بود .

سلام و وقت بخیر . یخچال من یه مدت بود که اصلا خوب کار نمی کرد . انگار اصلا سرد نمی کرد . با مشاورین شما تماس گرفتم راهنمایی کردن . نکاتی که گفتن رو چک کردم و انجام دادم . واقعا کمک کنند و موثر بود و مشکل یخچالم به راحتی حل شد . تشکر از شما و مجموعه ی خوبتون

ممنون از شما برای خدمات با کیفیتی که ارائه می دین . تعمیرات یخچالم رو خیلی خوب و سریع انجام دادین . هزینه ی تعمیرات خیلی مناسب بود و من حقیقتا راضی بودم

کارتون واقعا عالی بود . تشکر از شما . یخچال ما از روز اولشم بهتر کار میکنه به لطف شما . بازم تشکر

سایر مقالات و خدمات ما:

تعمیر یخچال تبریز

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک مشهد

تعمیر یخچال جنرال الکتریک مشهد

تعمیر یخچال اسنوا در مشهد

نمایندگی یخچال الکتروسان مشهد

نمایندگی یخچال ال جی مشهد

تعمیر یخچال ساید در مشهد

تعمیر یخچال بلوار هاشمیه مشهد

تعمیر یخچال احمد آباد مشهد

تعمیر یخچال مشهد نزدیک حرم

تعمیر یخچال عباس آباد مشهد

تعمیر یخچال منطقه صیاد شیرازی مشهد

تعمیر یخچال مشهد خیابان امام رضا

تعمیرات یخچال قاسم اباد مشهد

ارورهای یخچال

کد خطای ماشین لباسشویی

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در مشهد

نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ مشهد

تعمیرات لباسشویی ال جی مشهد

تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد

تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد

تعمیرات لباسشویی کنوود در مشهد

تعمیر یخچال امرسان در مشهد

تعمیرات یخچال در منزل مشهد

ارورهای یخچال‌فریزر پارس

تعمیرات یخچال پارس مشهد

ارورهای یخچال‌فریزر دوو

تعمیرات یخچال دوو مشهد

ارورهای یخچال‌فریزر ال‌جی

تعمیرات یخچال ال‌جی مشهد

ارورهای یخچال فریزر الکترواستیل

تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد

هزینه گاز یخچال

مدت‌زمان تعمیر یخچال

هزینه تعمیر یخچال

عیب‌های یخچال

ارور یخچال فریزر سامسونگ

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سه =