تعمیر یخچال احمد آباد مشهد

تعمیر یخچال احمد آباد مشهد

تعمیر یخچال  احمد آباد مشهد

تعمیر یخچال احمد آباد مشهد ، زمانی به بهترین شکل انجام می شود که شما به یکی از تعمیرگاه های معتبر تعمیر یخچال مراجعه کنید . یکی از بهترین و معتبرترین مراکز تعمیر یخچال مشهد ، مرکز تعمیر یخچال احمد آباد مشهد است . این مرکز دارای متخصصین مجرب و ماهر بوده و تمامی خدمات را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب ارائه می کند .

نمایندگی یخچال احمد آباد مشهد

نمایندگی یخچال احمد آباد مشهد ، یکی از بهترین مراکز تعمیر یخچال مشهد است . همه ی افراد برای تعمیرات خود به به دنبال نمایندگی معتبر تعمیر یخچال هستند . علت این امر این است که نمایندگی های یخچال فریزر ، دارای قیمت های بسیار مناسب بوده و کیفیت تعمیرات آن تضمین شده است . شما می توانید برای تعمیرات با کیفیت و تضمینی یخچال خود با مشاوران نمایندگی یخچال احمد آباد مشهد تماس بگیرید .

ما ضامن 100 درصد کیفیت تعمیرات و خدمات خود هستیم

هزینه ی تعمیر خنک نکردن یخچال

تعمیر یخچال  احمد آباد مشهد ،‌هزینه تعمیر خنک نکردن

خنک نکردن یخچال بزرگترین مشکلی است که ممکن است برای یخچال فریزر شما به وجود آید . این مشکل دلایل متعددی دارد . ایراد در قطعات مختلف یخچال می توانید باعث به وجود آمدن این مشکل شود . اما مهم ترین قطعه ای که می تواند باعث به وجود آمدن این اختلال گردد ، خرابی کمپرسور است . کمپرسور مهم ترین قطعه در یخچال است که عملیات خنک سازی یخچال را انجام می دهد . ایراد در این قطعه باعث می شود که یخچال شما به خوبی خنک نکند . برای رفع این مشکل به دلیل تخصصی بودن آن حتما با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید . می توانید با مشاورین ما در مرکز تعمیر یخچال احمد آباد مشهد تماس حاصل فرمایید . میزان هزینه رفع این مشکل در جدول زیر به صورت کلی قید شده است :

خدمات هزینه ها
قیمت کمپرسور12000000 ریال الی 30000000 ریال
شارژ گاز3900000 ریال الی 7500000 ریال
تعویض کمپرسور1300000 ریال تا 2500000
عیب یابی و کارشناسی450000 ریال
ایاب و ذهاب150000 ریال الی 300000 ریال

دارای بهترین نیروهای متخصص و با تجربه

هزینه ی رفع آبریزی و نشتی یخچال

تعمیر یخچال  احمد آباد مشهد ،‌هزینه تعمیر آبریزی یخچال

نشتی آب و آبریزی یخچال فریزر از جمله مشکلاتی است که برای یخچال فریزر شما ممکن است پیش بیاید . این مشکل باید به موقع رفع شود . زیرا یخچال یک وسیله ی برقی است و آبریزی آن می تواند خطرناک باشد و باعث بروز مشکلات جدی گردد . برای رفع این مشکل می توانید با مشاورین مرکز تعمیر یخچال احمد آباد مشهد تماس گرفته و درخواست مشاوره و تعمیرات نمایید . میزان هزینه ی رفع نشتی یخچال فریزر به این شرح است :

خدمات هزینه ها
رفع نشتی1200000 ریال الی 3500000 ریال
عیب یابی و کارشناسی450000 ریال
ایاب و ذهاب150000 ریال الی 300000 ریال

 

به کمک خدمات ما می توانید هزینه ی تعمیرات خود را تا 65 درصد کاهش دهید !

چرا مرکز تعمیر یخچال مشهد ؟

  • خدمات مشاوره رایگان

    اگر یخچال شما دچار آسیب و خرابی شده است ، کافی ست با مشاورین ما در تعمیر یخچال احمد آباد مشهد ، تماس بگیرید . مشاورین ما به خوبی شما را راهنمایی می کنند تا در صورت امکان ، مشکل یخچال فریزر خود را در منزل و بدون نیاز به تعمیرکار رفع نمایید . و در صورتی که نیاز به تعمیرات تخصصی باشد ، با موافقت شما اقدام به اعزام تعمیرکار نمایند .

  • تعمیرات تضمین شده و با کیفیت

    همه ی تعمیرات مرکز تعمیر یخچال احمد آباد مشهد ، با بهترین کیفیت ممکن است . این مرکز دارای بهترین متخصصین و تکنسین بوده و تعمیرات یخچال شما به سرعت و به بهترین شکل انجام می دهد . به همین دلیل شما هیچ نگرانی در رابطه با کیفیت تعمیرات نخواهید داشت . از طرفی تمامی خدمات و تعمیرات مرکز همانطور که گفته شد ضمانت می شود

  • کمترین هزینه ی تعمیرات

    مرکز تعمیر یخچال احمد آباد مشهد ، کمترین هزینه ی تعمیرات را داراست . این مرکز کوشیده است تا با حذف هزینه ی اضافه مانند هزینه های سنگین حمل و نقل و جا به جایی یخچال فریرز و انتقال به تعمیرگاه ، هزینه ی تعمیرات یخچال را کاهش دهد . شما می توانید با استفاده از خدمات این مرکز هزینه ی تعمیرات یخچال فریزر خود را بپتا 70 درصد کاهش دهید .

  • تعمیر در منزل

    تعمیرات یخچال در مرکز تعمیر یخچال احمد آباد مشهد ، به کمک تعمیرکاران سیار این مجموعه به صورت کامل و صد در صد در منزل شما انجام می شود . این تعمیرکاران همه ی لوازمی که ممکن است برای تعمیر یخچال شما نیاز باشد را با خود به همراه دارند و همه ی تعمیرات را بدون نیاز به انتقال یخچال به تعمیرگاه ، در منزل شما و تحت نظارت شما انجام می دهند .

مشکلات رایج یخچال فریزر

تعمیر یخچال احمد آباد مشهد ،‌مشکلات رایج

یخچال صدا میده !

گاهی ممکن است یخچال فریزر صدا دهد . منظور از صدای یخچال فریزر این است که یخچال فریزر شما صدای عجیب و غیر عادی داشته باشد . زیرا یخچال در حالت عادی که موتور کار می کند صدای کمی ایجاد می کند . دلیل به وجود آمدن صدای یخچال متفاوت است که در ادامه ذکر می شود . برای رفع این مشکل می توانید با مشاورین ما در مرکز تعمیر یخچال احمد آباد مشهد تماس حاصل فرمایید . دلایل صدای یخچال عبارت است از :

  • قرار نگرفتن یخچال در مکان مسطح و تراز نبودن آن
  • ایراد در موتور یخچال
  • مشکل و نقصه در پروانه ها
  • خرابی و ایراد در فن یخچال
  • لوله کشی داخل یخچال و مناسب نبودن فوم عایق آن ها
  • استهلاک یخچال و قدیمی بودن یخچال

0 تا 100 تعمیرات در منزل شما بدون هیچ گونه جا به جایی انجام می شود

خرابی فن یخچال

فن یخچال یکی از قطعات مهم یخچال فریزر است که وظیفه ی خنک کردن موتور های یخچال و هدایت هوای سرد را دارد . گاهی ممکن است فن خراب شده و باعث صدای ناهنجار در یخچال و یا عملکرد نا مناسب یخچال گردد . علت خرابی فن متعدد است . مهمترین مواردی که می تواند باعث خرابی فن شود عبارت است از :

  • خرابی برد یخچال فریزر
  • وجود گرد و غبار و آلودگی در فن و پره های آن
  • نوسانات برق
  • و …

در کمترین زمان ممکن ،‌کمتر از 3 ساعت ! تعمیرات شما را انجام می دهیم

تعمیر یخچال در منزل به کمک فیلم آموزشی

آموزش رفع مشکل برفک زدگی یخچال در منزل

برفک زدن یخچال در یخچال های بدون برفک از مشکلاتی است که برای انواع یخچال فریزر ها ممکن است پیش بیاید . در این ویدیو می توانید با نحوه ی رفع این مشکل در منزل ‌آشنا شوید . همچنین می توانید با مشاورین ما در مرکز تعمیر یخچال احمد آباد مشهد آشنا شوید .

 

نکات نگهداری و افزایش عمر یخچال

جالب است بدانید ، بیشترین علت خرابی و آسیب به یخچال فریزر ، به دلیل این است که از یخچال به صورت اصولی و آگاهانه استفاده نشده است . برای همین دچار خرابی و آسیب شده . برای اینکه از یخچال فریزر به خوبی استفاده شود باید نکات نگهداری و استفاده ی اصولی از یخچال فریزر را بدانید . در این جا به ذکر برخی از مهم ترین نکات نگهداری از یخچال پرداخته ایم :

  • یخچال را باید به صورت هفتگی تمیز و مرتب نمایید .
  • یخچال را باید حداقل سالی یکبار سرویس نمایید .
  • یخچال فریزر باید در مکان مناسب ، به دور از هرگونه گرما ، حرارت و رطوبت نصب گردد .
  • نباید یخچال فریزر را بیش از حد پر نمایید .
  • یخچال باید با فاصله حد اقل دو بند انگشت از دیوار فاصله داشته باشد و در مکان کاملا مسطح و به صورت کاملا تراز قرار گیرد .
  • از قرار دادن مواد غذایی داغ پیش از سرد شدن بپرهیزید .
  • یخچال فریزر را به کمک محافظ برق به برق متصل کنید تا از نوسانات برق در امان بماند و
  • از قرار دادن اجسام سنگین روی یخچال بپرهیزید .

بهترین کیفیت خدمات و تعمیرات را با ضمانت از ما بخواهید

سرویس یخچال فریزر

تعمیر یخچال احمد آباد مشهد ،‌سرویس یخچال

مشاورین ما در مرکز تعمیر یخچال احمد آباد مشهد ، همواره توصیه می کنند که یخچال فریزر خود را حداقل سالی یکبار سرویس نمایید . علت این امر این است که سرویس یخچال تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامت و افزایش عمر یخچال فریزر شما دارد .

یخچال به مرور زمان ممکن است دچار مشکلاتی گردد . این مشکلات در ابتدا بسیار جزئی بوده و اصلا توسط افراد عادی و غیر متخصص قابل تشخیص نیستند . به مرور ممکن است این مشکلات گسترش پیدا کرده و باعث ایجاد مشکلات محسوس در بخش های دیگر گردد .

سرویس یخچال فریزر به شما این کمک را می کند که این مشکلات جزئی را به موقع و پیش از گسترش شناسایی و مرتفع نمایید . برای سرویس دوره ای یخچال فریزر می توانید با مشاورین ما در مرکز تعمیر یخچال احمد آباد مشهد تماس گرفته و درخواست خدمات سرویس یخچال نمایید .

آنچه شما مشتریان محترم در مورد خدمات تعمیر یخچال احمد آباد مشهد فرموده اید :

سلام به همه . کارتون عالی هست . چقدر خوبه که روز های تعطیل هم در دسترس هستید . واقعا خیلی پیدا کردن تعمیرگاه خوب توی روز تعطیل کار سختیه . شما رو خدا رسوند برامون. من خیلی از تعمیرات راضی بودم . ممنون

خسته نباشد . دستتون درد نکنه . کارتون واقعا حرف نداره . تعمیرکار خیلی سریع اومد و یک ساعت نشده مشکل یخچال رو حل کردند . سرعت تعمیرات واقعا بالا بود . خیلی با مهارت . دمتون گرم

سلام و وقت بخیر . من یخچالم یه مدت بود که اصلا درست سرد نمی کرد . با مشاورین شما تماس گرفتم خیلی خوب راهنمایی کردند . چون مشکل تخصصی بود تعمیرکار اومد و عیب یابی کرد . یکی از قطعات یخچال خراب شده بود که تعویض کردند . قیمت قطعه و هزینه تعمیرات خیلی خوب بود . بازم ممنون از شما و مجموعه ی خوبتون

درود و خداقوت . کارتون خیلی خوبه . موفق باشید

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 14 =