تعمیر یخچال منطقه صیاد شیرازی مشهد

تعمیر یخچال منطقه صیاد شیرازی مشهد

تعمیر یخچال منطقه صیاد شیرازی مشهد

تعمیر یخچال منطقه صیاد شیرازی مشهد ، توسط بهترین و با تجربه ترین متخصصین تعمیر یخچال انجام می شود . مجموعه ما دارای بهترین و ماهرترین نیروهای کار ، تکنسین و متخصصین است . کیفیت تعمیرات مرکز تعمیر یخچال منطقه صیاد شیرازی مشهد ، بسیار بالا بوده و تمام خدمات و تعمیرات این مرکز با گارانتی تضمین کیفیت ارائه می شود . برای دریافت خدمات و تعمیرات با ما تماس بگیرید .

نمایندگی یخچال در منطقه صیاد شیرازی مشهد

نمایندگی یخچال در منطقه صیاد شیرازی مشهد یکی از بهترین نمایندگی های تعمیر یخچال در مشهد است . این مجموعه تمامی تعمیرات تخصصی یخچال فریزر شما را انجام می دهد . اکثر افراد برای انجام تعمیرات یخچال به دنبال نمایندگی تعمیر یخچال هستند و می توانند با مشاورین این نمایندگی تماس گرفته و درخواست تعمیرات و خدمات نمایند .

کمترین هزینه ی تعمیرات را از ما بخواهید

هزینه ی تعمیر مشکل برفک زدن یخچال فریرز

تعمیر یخچال منطقه صیاد شیرازی مشهد ،‌هزینه تعمیر برفک زدن

برفک زدن یخچال فریزر یکی از مشکلات رایجی است که ممکن است برای یخچال فریزر شما به وجود آید . یخچال ها به دلایل مختلفی ممکن است دچار برفک زدگی گردند . یکی از این دلایل کمبود گاز یخچال و یا وجود نشتی در آن است . میزان هزینه ی رفع مشکل گاز یخچال به شرح زیر است . برای اطلاع دقیق از میزان هزینه ی گاز یخچال می توانید با مشاورین مرکز تعمیر یخچال منطقه صیاد شیرازی مشهد تماس بگیرید .

خدمات هزینه ها
تعویض فیلتر درایر350000 ریال الی 400000 ریال
اضافه کردن کندانسور ضمیمه1200000 ریال الی 3000000 ریال
شست و شوی کامل مدار400000 ریال
رفع نشتی و وکیوم کامل 1300000 ریال الی 1500000 ریال
شارژ گاز یخچال 4000000 ریال الی 9000000 ریال
کارشناسی و عیب یابی450000 ریال
ایاب و ذهاب 150000 ریال الی 300000 ریال

گارانتی کامل و 100 درصد کیفیت خدمات و تعمیرات !

هزینه ی رفع مشکل خنک نکردن یخچال

تعمیر یخچال منطقه صیاد شیرازی مشهد ،‌هزینه تعمیر خنک نکردن

ممکن است شما هم با این مشکل مواجه شده باشید ، که یخچال شما به خوبی خنک نکرده و گرم باشد . این مشکل می تواند علت های گوناگونی داشته باشد . یکی از علت های سرد نکردن یخچال ، خرابی ترموستات یخچال فریزر است . ترموستات یخچال وظیفه ی کنترل دما در یخچال را دارد . زمانی که این قطعه دچار آسیب شود ، تنظیم و کنترل دما دچار اختلال شده و همین امر باعث می شود یخچال به خوبی خنک نکند . میزان هزینه ی کلی تعمیر و رفع این مشکل در جدول زیر قید شده است ، اما برای اطلاع دقیق از میزان هزینه بهتر این است که با مشاورین مرکز تعمیر یخچال منطقه صیاد شیرازی مشهد تماس حاصل فرمایید .

خدمات هزینه ها
تعویض ترموستات1500000 ریال الی 3500000 ریال
عیب یابی و کارشناسی450000 ریال
ایاب و ذهاب150000 ریال الی 300000 ریال

 

به کمک خدمات ما تا 65 درصد در هزینه ی تعمیرات خود صرفه جویی نمایید

چرا مرکز تعمیر یخچال مشهد ؟

  • گارانتی تضمین کیفیت

    مرکز تعمیر یخچال منطقه صیاد شیرازی مشهد  از جمله قدمی ترین و با سابقه ترین مراکز تعمیر یخچال مشهد است . این مجموعه با تکیه بر تجربه و سابقه ی خود و همچنین با اطمینان از دانش و تخصص نیروهای خود  در تعمیر یخچال ، تمامی خدمات و تعمیرات خود را ضمانت و گارانتی صد در صد می نماید . این نشان دهنده ی کیفیت بالای تعمیرات در این مرکز است و شما می توانید با خیال راحت تعمیرات یخچال خود را به این مرکز بسپارید .

  • کاهش هزینه تعمیرات

    با استفاده از خدمات مجموعه ی تعمیر یخچال منطقه صیاد شیرازی مشهد ، می توانید هزینه ی تعمیرات خود را تا 65 درصد کاهش دهید . این مرکز کمترین هزینه ی تعمیرات را دارد . علت این امر این است که این مجموعه همواره کوشیده تا در این شرایط اقتصادی همراه همشهریان خود باشد . به همین دلیل کمترین و مناسب ترین هزینه را برای تعمیرات خود در نظر گرفته است .

  • مشاوره رایگان

    اگر یخچال فریزر شما دچار مشکل شده است ، می توانید با مشاورین مرکز تعمیر یخچال منطقه صیاد شیرازی مشهد  تماس بگیرید و درخواست مشاوره و راهنمایی کنید . مشاورین این مرکز به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد تا مشکلات یخچال خود را در منزل و به راحتی رفع نمایید . و در صورت نیاز به تعمیرات تخصصی تعمیرکاران سیار مرکز را به محل مورد نظر شما اعزام نمایند .

  • تعمیرکار سیار

    مجموعه ی ما همه ی تعمیرات را در محل و به کمک تعمیرکاران سیار مجموعه انجام می دهد . این تعمیرکاران همه ی تجهیزات لازم را با خود به همراه دارند و هیچ نیازی نیست که برای تعمیرات ، یخچال فریزر شما به تعمیرگاه منتقل شود . مرکز ما تمامی تعمیرات را در منزل شما انجام خواهند داد و شما می توانید بر تمامی مراحل تعمیرات نظارت داشته باشید . کافی ست با ما تماس بگیرید .

مشکلات رایج یخچال فریزر

تعمیر یخچال منطقه صیاد شیرازی مشهد ،‌مشکلات رایج

کارکرد یخچال بدون توقف

گاهی ممکن است یخچال فریزر شما بدون توقف و یکسره کار کند . این یکی از مشکلات رایج یخچال فریزر است . همانطور که همه شما می دانید ، یخچال فریزر در حالت عادی ، پس از مدتی کار کرد متوقف شده و بعد از دقایقی مجددا شروع به کار می کند . اما زمانی که یکی از بخش ها ی مربوطه دچار اختلال شود ، این اتفاق باعث می شود که یخچال فریزر یکسره کار کند . مواردی مانند :

  • خرابی و ایراد در ترموستات یخچال
  • خرابی هیتر دیفراست
  • یخ زدگی کویل کندانسور
  • اختلال در تایمر دیفراست
  • خرابی برد یخچال
  • کمبود یا نشت گاز یخچال
  • و…

100 درصد تعمیرات در منزل شما و بدون هرگونه جا به جایی انجام می شود

یخ زدگی یخچال فریزر

گاهی ممکن است با مشکل یخ زدگی یخچال فریزر مواجه شده باشید . یعنی زمانی که درب یخچال را باز می کنید ، متوجه شوید که تمامی مواد غذایی داخل یخچال یخ زده اند . یخ زدگی به راحتی می تواند باعث خرابی و بی کیفیت شدن مواد غذایی به ویژه میوه و سبزیجات گردد . به همین دلیل این مشکل باید سریعا رفع گردد . برای همین می توانید با مشاورین مرکز تعمیر یخچال منطقه صیاد مشهد تماس گرفته و درخواست تعمیرات نمایید . از دلایل مهم این مشکل می توان به این موارد اشاره کرد:

  • تنظیم نا مناسب دمای ترموستات یخچال
  • خراب بودن ترمیستور یخچال
  • کثیف و آلوده بودن کویل های کندانسور یخچال
  • خرابی برد یخچال
  • و …

در کمتر از 3 ساعت تمامی مشکلات یخچال شما را رفع خواهیم کرد!

تعمیر یخچال در منزل به کمک فیلم آموزشی

آموزش رفع مشکل صدای زیاد یخچال در منزل

صدای زیاد و غیر عادی یخچال یکی ار مشکلات رایج و آزاردهنده ی یخچال است . به کمک این ویدیو می توانید مشکل یخچال فریزر خود را در منزل رفع نمایید . هم چنان می توانید با مشاورین مرکز تعمیر یخچال منطقه صیاد شیرازی مشهد تماس حاصل فرمایید .

نکات افزایش عمر یخچال فریزر

اگر می خواهید عمر یخچال فریزر شما افزایش یابد و عمر مفید طولانی با عملکرد عالی داشته باشد ، باید از آن به خوبی نگداری کرده و با اگاهی و به روش اصولی از آن استفاده کنید . در این قسمت بخشی از نکات مهمی که می تواند بسیار کمک کننده باشد ، ذکر شده است . شما می توانید با رعایت این نکات خود را از تعمیرات یخچال فریزر بی نیاز سازید .

  • یخچال فریزر خود را به صورت سالیانه سرویس نمایید .
  • یخچال خود را مرتبا تمیز و گردگیری نمایید .
  • یخچال باید در مکان مناسب دور از حرارت ، گرما ، نور خورشید و رطوبت نصب گردد .
  • یخچال فریزر را بیش ار حد پر نکنید .
  • یخچاال را توسط محافظ الکترونیکی به برق متصل نمایید .
  • از باز و بسته کردن زیاد درب یخچال و همچنین باز نگهداشتن آن به مدت طولانی بپرهیزید .
  • یخچال فریزر را زیاد جا به جا نکنید و تکان ندهید .
  • مواد غذایی داغ را پس از سرد شدن در یخچال قرار دهید .
  • یخچال را در مکان مسطح به شکل کاملا تراز قرار دهید .

با قطعیت می گوییم : بهترین کیفیت تعمیرات را داریم

سرویس یخچال فریزر

تعمیر یخچال منطقه صیاد شیرازی مشهد ،‌ سرویس یخچال

یکی از خدماتی که مرکز تعمیر یخچال منطقه صیاد شیرازی مشهد ارائه می کند ، سرویس انواع یخچال فریزر ها است . سرویس یخچال کمک می کند تا شما از گسترش مشکلات جزئی یخچال فریزر یا احتمال بروز مشکل در یخچال فریزر خود جلوگیری کنید . تشخیص مشکلات جزئی و احتمالات توسط افراد غیر متخصص کار دشوار و نا ممکنی است .

برای همین بهترین کار این است که با یک سرویس کار یخچال مطمئن تماس گرفته و در خواست سرویس نمایید .

سرویس کار می تواند به خوبی مشکلات یخچال شما را شناسایی نماید و با تعمیر آن ها از گسترش مشکلات بیشتر  جلوگیری نماید .مجموعه ی تعمیر یخچال منطقه صیاد شیرازی مشهد ، آماده ی کمک رسانی به شما عزیزان است . کا فی ست با ما تماس بگیرید .

آنچه شما مشتریان محترم در مورد خدمات تعمیر یخچال منطقه صیاد شیرازی مشهد فرموده اید :

سلام و خسته نباشید . خواستم تشکر ویژه داشته باشم از تیم خوب مشاورتون . خیلی خوب راهنمایی میکنند . خیلی صبورانه و دلسوزانه مشاوره میدن . واقعا ممنون

دمتون گرم بابا . خیلی کار درستین . من باروم نمی شد انقدر سریع یخچالو تعمیر کنین . یه ساعتم نشد. الانم از روز اولشم بهتر کار میکنن . دستتون دردنکنه

خداقوت . تیم فوق العاده با مهارتی دارین . تعمیر یخچال من رو خیلی سریع انجام دادند. خیلی تمیز و تیز بودند . هزینه ی تعمیر به نسبت خیلی خوب بود . در کل من واقعا راضی بودم . مجدد تشکر می کنم. سپاس از شما

سلام ،‌روزتون بخیر. خواستم بابت تعمیرات با کیفیت و خوبتون تشکر کنم . تعمیرکار بسیار محترم و خوش برخورد بودند . تعمیرات را سریع انجام دادند . سرعت رسیدگی و پیگیری هم خیلی عالی بود .

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 6 =