نمایندگی یخچال سامسونگ مشهد

 نمایندگی یخچال سامسونگ مشهد  عبارتی است که زمانی اهمیت می یابد که یخچال سامسونگ شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیرات دارد. نمایندگی ها به داشتن تعمیراتی با کیفیت شناخته می شوند. به همین دلیل است که افراد در چنین شرایطی در جست و جوی نمایندگی هستند. علاوه بر نمایندگی ها ، مراکز دیگری نیز وجود دارد که تعمیرات با کیفیتی ارائه می دهند. یکی از این مراکز مجموعه مشهد سرما است.

مجموعه مشهد سرما ، نمایندگی یخچال سامسونگ مشهد نبوده ، اما با انجام تعمیرات تخصصی یخچال سامسونگ مشهد و با داشتن 20 سال سابقه کاری موفق توانسته است بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را درزمینهٔ تعمیرات یخچال سامسونگ مشهد به مشتریان ارائه دهد.

مجموعه ی تعمیر یخچال در مشهد باوجود کارشناسان و تکنسین‌های باتجربه و متخصص آمادگی خود را برای انجام کلیه تعمیرات تخصصی یخچال‌ فریزر سامسونگ اعلام می‌دارد.

تعمیرات یخچال سامسونگ مشهد

تعمیرات یخچال سامسونگ مشهد خود را ،  به مرکز تعمیر یخچال مشهد بسپارید . مرکز تعمیر یخچال مشهد ، یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین مراکز تعمیر یخچال است که توانسته طی مدت فعالیت خود بهترین خدمات و با کیفیت ترین تعمیرات را ارائه دهد .

این مرکز با داشتن خدمات با کیفیت ، هزینه ی مناسب تعمیرات و سرعت و دقت بالای تعمیرات و خدمات خود ، توانسته رضایت کلیه ی مراجعین و مشتریان خود را جلب نماید .

اگر یخچال فریزر شما هم دچار مشکل شده و به دنبال مرکزی معتبر برای تعمیرات یخچال خود هستید ، می توانید با این شماره تماس حاصل نمایید .

نمایندگی یخچال سامسونگ مشهد

 مجموعه ی ما همانطور که گفته شد  نمایندگی یخچال سامسونگ مشهد نیست . با این حال توانسته است در مدت فعالیت خود به عنوان بهترین مرکز و نمایندگی تعمیر یخچال در مشهد شناخته شود .

شما می توانید با استفاده از خدمات تضمینی ارائه شده  ،‌از میزان هزینه ی تعمیرات خود بکاهید . همچنین می توانید بر تمامی مراحل تعمیرات نظارت داشته باشید و از کیفیت و دقت تعمیرات اطمینان حاصل نمایید .

جهت دریافت خدمات و تعمیرات ، هم اکنون با ما تماس حاصل فرمایید .

به کمک خدمات ما تا 65 درصد در هزینه های تعمیرات خود صرفه جویی نمایید

هزینه ی تعمیرات یخچال سامسونگ مشهد

میزان هزینه رفع مشکل برفک یخچال

برفک زدن یخچال به ویژه در یخچال های بدون برفک ، از مشکلاتی است که ممکن است برای یخچال فریزر شما پیش بیاید . برفک زدن یخچال فریزر دلایل مختلفی دارد که هرکدام هزینه ی متفاوتی دارد . از مهم ترین این دلایل می توان به نشتی یا کمبود گاز یخچال اشاره کرد . نشتی گاز یخچال می توانید باعث به وجود آمدن برفک شود . برای رفع این مشکل حتما با یک تعمیرکار با تجربه تماس بگیرید . می توانید بدین منظور با مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ مشهد تماس بگیرید . هزینه رفع این مشکل به شرح زیر است :

خدماتهزینه ها
رفع نشتی گاز 1100000 ریال
شستشوی مدار 300000 ریال
شارژ گاز 2600000 ریال تا 5500000 ریال
تعویض فیلتر درایر 280000 ریال
اضافه کردن کندانسور ضمیمه 750000 ریال تا 1500000 ریال
کارشناسی300000 ریال تا 450000 ریال
ایاب و ذهاب150000 ریال تا 300000 ریال
نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ مشهد
ضانت 100 درصد تمامی خدمات و تعمیرات !

هزینه رفع مشکل سرد نکردن یخچال

سرد نکردن یخچال فریزر از جمله رایج ترین مشکلات یخچال فریزر است . این مشکل به دلیل ایراد در قسمت های مختلفی به وجود می آید . یکی از دلایل مهم در سرد نکردن یخچال فریرز خرابی کمپرسور یخچال است . کمپرسور اصلی ترین قسمت یخچال است که وظیفه ی خنک کردن یخچال فریزر را برعهده دارد .

زمانی که این قطعه دچار ایراد می شود ، یخچال فریرز نمی تواند به خوبی عملیات سرد کردن را انجام دهد . برای رفع این مشکل به دلیل تخصصی بودن آن بهتر این است که با مشاورین این مجموعه تماس گرفته و درخواست تعمیرات نمایید . میزان هزینه ی رفع این مشکل به این شرح است :

خدمات هزینه ها
تعمیر کمپرسور1400000 ریال تا 2300000 ریال
قیمت کمپرسور12000000 ریال تا 28000000 ریال
شارژ گاز4000000 ریال تا 7500000 ریال
کارشناسی و رفع عیب300000 ریال الی 450000 ریال
ایاب و ذهاب150000 ریال الی 300000 ریال
نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ مشهد ،‌ سرد نکردن
ارائه کننده ی بهترین خدمات و تعمیرات تخصصی یخچال فریزر

هزینه رفع مشکل یکسره کار کردن یخچال فریزر

یخچال فریزر در حالت نرمال پس از مدتی کارکرد ، توقف کرده و استراحت می کند و بعد از مدت معین ، مجددا شروع به کار می کند . در برخی مواقع ممکن است یخچال دچار ایراد شده و یکسره و بدون توقف کار کند . این مشکل دلایل مختلفی دارد . که مهم ترین آن خرابی اتومات یخچال فریزر است . اتومات یخچال فریزر همان قطعه ای است که یخچال به کمک آن دستور توقف به موتور را می دهد . هزینه تعمیر اتومات یخچال به این شرح است :

خدماتهزینه ها
تعمیر اتومات 3500000 ریال الی 5500000 ریال
عیب یابی و کارشناسی450000 ریال
ایاب و ذهاب150000 ریال الی 300000 ریال
نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ مشهد ،‌ یکسره کار کردن

چرا خدمات مرکز یخچال سامسونگ مشهد را انتخاب کنید ؟

تعمیر یخچال در مشهد ، تعمیرکار سیار
تعمیرکار سیار

از جمله خدمات بسیار خوب مرکز تعمیر یخچال فریزر کرج ، ارائه ی خدمات تعمیر در منزل و اعزام تعمیر کار سیار است . زمانی که یخچال فریزر شما دچار مشکل شده باشد ، می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید . تعمیرکاران سیار ما در کمترین زمان ممکن به محل شما اعزام شده و کلیه ی تعمیرات را در منزل شما انجام می دهند .

تعمیر یخچال در مشهد ، کاهش هزینه
کاهش هزینه ی تعمیرات

شما می توانید با استفاه از خدمات تعمیر یخچال سامسونگ مشهد در هزینه ی تعمیرات خود صرفه جویی نمایید . به کمک خدمات ما تا 65 درصد هزینه ی تعمیر یخچال شما کاهش می یابد . زیرا ما کمترین و منصفانه ترین هزینه ی تعمیر یخچال فریرز را داریم و توانسته ایم با حذف هزینه های اضافه تعمیرات را با کمترین هزینه ارائه نماییم.

تعمیر یخچال در مشهد ، مشاوره رایگان
ارائه ی مشاوره ی رایگان

اگر یخچال فریزر شما دچار مشکل گردد ، کافی ست با مشاورین مرکز تعمیر یخچال سامسونگ مشهد ، تماس بگیرید و درخواست مشاوره نمایید . مشاورین و متخصصین این مرکز شما را در مرتفع کردن مشکل یخچال فریزرتان یاری می کنند . بسیاری از مشکلات یخچال فریرز خود را به این ترتیب می توانید به سادگی در منزل رفع  نمایید .

تعمیر یخچال در مشهد ،گارانتی
ضمانت کیفی تعمیرات

ما ضامن تمامی خدمات و تعمیرات خود هسنیم . علت این امر این است که تمامی نیروهای مرکز ما متخصص ، ماهر و با تجربه هستند . ما به کیفیت بالای خدمات و تعمیرات خود یمان داریم به همین دلیل است که تمامی تعمیرات و خدمات خود را به ضورت 100 درصد ضمانت می کنیم و شما از این بابت هیچ نگرانی نخواهید داشت .

مشکلات رایج و عیوب متداول یخچال فریزر 

رایج ترین عیب های متداول یخچال فریزر سامسونگ

رایج ترین عیب های متداول یخچال فریزر سامسونگ که در ادامه به آن اشاره‌شده است از عیب‌هایی می‌باشد که مشتریان زیادی با آن روبرو بوده‌اند و برای آشنایی سایر همشهریان با این مشکلات و روش رفع این ایرادها بیان‌شده است.

  • برفک زدن یخچال‌های بدون برفک
  • یخچال‌فریزر سامسونگ نشتی دارد
  • یخچال‌فریزر سامسونگ روشن نمی‌شود
  • یخچال‌فریزر سامسونگ سرما ندارد
  • یخچال‌فریزر سامسونگ اتو مات نمی‌کند
  • یخچال‌فریزر سامسونگ خیلی و یکسره کار می‌کند
نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ مشهد ،‌ رایج ترین عیوب
0 تا 100 تعمیرات در منزل شما انجام می شود

ارورهای یخچال فریزر سامسونگ

همان‌طور که می‌دانید یخچال سامسونگ ازجمله محصولات شرکت سامسونگ می‌باشد این برند از برندهای معروف کره‌ای می‌باشد. با توجه به هوشمند بودن این یخچال‌ها وقتی مشکلی برای دستگاه به وجود آید به‌وسیله ارور نمایش داده می‌شود. در این قسمت به این ارورها و رفع آن اشاره‌شده است.

  • کد خطا و ارور 1E در ساید بای ساید سامسونگ
  • کد خطا و ارور E2 در ساید بای ساید سامسونگ
  • کد خطا و ارور R – 1 – F در ساید بای ساید سامسونگ
  • کد خطا و ارور R1 یخچال‌فریزر سامسونگ
  • کد خطا و ارور R1B یخچال‌فریزر سامسونگ
تعمیر یخچال در مشهد ،ارور

آموزش تعمیر یخچال فریرز در منزل به کمک فیلم آموزشی

آموزش ویدیوئی رفع مشکل کار نکردن یخچال

گاهی ممکن است یخچال فریرز شما اصلا کار نکند . این مشکل دلایل مختلفی دارد . یکی از این دلایل خرابی برد یخچال است . زمانی که برد یخچال خراب باشد ، یخچال فریرز شما کار نمی کند . به این دلیل که برد در واقعا مرکز کنترل یخچال است و همه ی دستورات کاری یخچال توسط برد باید صادر گردد .

در این جا آموزش تعمیر برد یخچال فریزر را قرار داریم . شما می توانید به کمک این ویدیو برد یخچال خود را تعمیر نمایید . البته این مشکل بسیار تخصصی است . به همین دلیل بهتر کار این است که با مرکز نمایندگی یخچال سامسونگ مشهد تماس بگیرید و درخواست تعمیرات نمایید .

ارائه ی مشاوره ی 100 درصد رایگان

نکات نگهداری از یخچال فریزر سامسونگ

نکات افزایش عمر یخچال فریزر 

برای اینکه یخچال فریزر شما در بهترین شرایط قرار گیرد ، شما باید نکات نگهداری و استفاده ی صحیح از آن را رعایت نمایید . این نکات به شرح زیر هستند :

  • یخچال فریرز خود را در جای مناسب قرار دهید .
  • بهترین مکان برای نصب یخچال فریزر ، جایی است که به دور از هرگونه گرما و حرارت باشد .
  • به هیچ عنوان اجسام سنگین را بر روی یخچال فریزر قرار ندهید .
  • از قرار دادن مواد غذایی داغ در یخچال خود داری کنید .
  • یخچال فریزر را به صورت مرتب تمیز و نظافت کنید.
  • یخچال فریزر را توسط محافط برق به برق  متصل کنید تا از نوسانات برق در امان باشد .
  • از پهن کردن ورقه های پلاستیکی در قفسه های یخچال فریزر خود داری کنید .
  • از پر کردن بیش از اندازه ی یخچال فریزر خود داری نمایید .
  • بیش از اندازه درب یخچال را باز و بسته نکنید .
تعمیر یخچال در مشهد ،نکات نگهداری
ما ضامن تمامی خدمات و تعمیرات خود هستیم

بهترین مکان برای نصب یخچال فریزر

برای اینکه یخچال فریزر شما در بهترین حالت قرار گیرد و بیشترین عملکرد و بازدهی را داشته باشد ، بهترین کار این است که یخچال خود را در مکان مناسب نصب نمایید . بهترین مکان برای نصب یخچال فریزر ، مکانی است که ویژگی های زیر را داشته باشد :

  • به دور از حرارت و گرما و لوازم گرما زا مانند آبگرمکن و اجاق گاز باشد .
  • در مکان مسطح و کاملا تراز نصب گردد .
  • دارای تهوبه ی مناسب باشد .
  • نزدیک به شیر آب و پریز برق باشد .
  • فاصله ی یخچال با دیواره و کناره ها حداقل سه بند انگشت باشد .
تعمیر یخچال در مشهد ، بهترین مکان

بررسی کیفی ما

مهارت یا کار
سرعت
دقت
کیفیت

در این موارد به راحتی می توانیم مشکلات یخچال شما را برطرف کنیم

  • مشاوره به‌صورت تلفنی

    کارشناسان و مشاوران ما در این مجموعه آماده پاسخگویی به سؤالات شما مشتریان عزیز می‌باشند. شما همشهریان می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس گرفته و درزمینهٔ عیب‌یابی، تعمیرات و سرویس از آن‌ها مشاوره و راهنمایی بگیرید.

  • مراجعه در محل شما

    ازجمله خدماتی که این مجموعه به مشتریان ارائه می‌دهد ارائه خدمات تعمیر در محل می‌باشد. شما مشتریان در صورت نیاز به تعمیرکار می‌توانید با ما تماس گرفته و در سریع‌ترین زمان تعمیرکار به محل اعزام‌شده و کلیه تعمیرات انجام می‌گیرد.

  • تکنسین‌های متخصص و کارآزموده

    کلیه نیروهایی که در این مجموعه مشغول به فعالیت می‌باشند از تکنسین‌های متخصص و کارآزموده و متخصص می‌باشند. کلیه افراد دارای تجربه و سابقه کاری مفید بوده و دوره‌های ویژه‌ای را گذرانده‌اند.

مشتریان درباره ما چه می گویند

با سلام

برای تعمیر یخچال با کارشناسان  شما تماس گرفتم و مشکل یخچال رو بهشون گفتم که تعمیرکار بفرستند یه سری راهنمایی کردند با راهنمایی‌ها و انجام دادن کارهایی که بهم گفته بودند مشکل یخچالمون رفع شد و دیگه نیاز نشد که یخچال رو ببریم برای تعمیر یا تعمیرکار بیاد. تشکر از شما و کارشناسان حرفه‌ای‌تان

عرض سلام دارم

خواستم از ارائه خدمات ارزنده و خوبتان تشکر کنم. تعمیرکارانی که برای تعمیر فریزر ما تشریف آورده بودند بسیار خوش‌برخورد و ماهر بودند.

یه مدت یخچال ما سرماش کم بود زنگ زدیم تعمیرکار اومد با چک کردن یخچال گفت سالمه یخچال‌فریزر تون فقط باید یکم خالیش کنید یخچال و فریزر رو خالی کردیم تا 24 ساعت دیدیم مشکل حل شد هزینه رو هم خیلی جزئی گرفتند بابت چک کردن و ایاب ذهاب

به سایت  شما سر زدم تا از شما و نیروهای متخصصتان تشکر کنم. انجام دادن ارائه خدمات شما منظم و سریع می‌باشد. مدت‌زمانی که تعمیرکار به منزل ما رسید و اتمام تعمیر یخچال بسیار سریع و دقیق بود. موفق باشید.