تعمیر یخچال بلوار هاشمیه مشهد

تعمیر یخچال بلوار هاشمیه مشهد

تعمیر یخچال بلوار هاشمیه مشهد

تعمیر یخچال بلوار هاشمیه مشهد ، عبارتی است که زمانی مورد توجه و جست و جوی شما قرار می گیرد که یخچال فریزر شما دچار مشکل شده باشد . در چنین شرایطی شما به دنبال مرکزی هستید که بتوانید تعمیرات یخچال خود را به آن بسپارید . ما مرکز تعمیر یخچال بلوار هاشمیه مشهد را که بسیار قدیمی و با تجربه است معرفی می کنیم . تمامی خدمات این مرکز ضمانت کیفی داشته و شما هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت . با ما تماس بگیرید .

نمایندگی یخچال بلوار هاشمیه مشهد

نمایندگی یخچال بلوار هاشمیه مشهد ، از جمله بهترین نمایندگی های یخچال در مشهد است . این نمایندگی تمامی تعمیرات و خدمات خود را با بالاترین درجه ی کیفیت و در کمترین زمان ممکن ارائه می کند . شما می توانید به کمک خدمات این مرکز هزینه ی تعمیرات یخچال خود را تا 70 درصد کاهش دهید . جهت دریافت خدمات با کیفیت هم اکنون با مشاورین ما در مرکز تعمیر یخچال مشهد تماس بگیرید .

ما ضامن 100 درصد کیفیت تعمیرات و خدمات خود هستیم

هزینه ی رفع مشکل خاموش و روشن شدن سریع یخچال

تعمیر یخچال بلوار هاشمیه مشهد ،‌هزینه تعمیر خاموش روشن شدن سریع

خاموش و روشن شدن سریع یخچال فریزر از جمله مشکلاتی است که می تواند به یخچال شما آسیب زیادی بزند . این مشکل باعث فشار زیاد بر موتور یخچال شما می شود . در دراز مدت می تواند موتور یخچال شما را تضعیف کرده و آسیب برساند .این مشکل نیز دلایل مختلفی دارد . یکی از این دلایل خرتبی ترموستات یخچال فریزر است .  برای رفع این مشکل می توانید  با مشاورین مرکز تعمیر یخچال بلوار هاشمیه مشهد تماس حاصل فرمایید و ضمن استعلام دقیق هزینه ،‌درخواست مشاوره و تعمیرات نمایید . میزان کلی هزینه تعمیر ترموستات یخچال به این شرح است :

خدمات هزینه ها
تعویض ترموستات1500000 ریال الی 3200000 ریال
عیب یابی و کارشناسی450000 ریال
ایاب و ذهاب150000 ریال الی 300000 ریال

دارای بهترین نیروهای متخصص و با تجربه

هزینه ی تعویض لاستیک درب یخچال

تعمیر یخچال بلوار هاشمیه مشهد ،‌هزینه تعویض لاستیک

سالم بودن لاستیک درب یخچال بر عملکرد یخچال فریزر تاثیر زیادی دارد . لاستیک درب یخچال فریزر اگر سالم نباشد و دچار ترک خوردگی و پوسیدگی باشد ،‌هوای گرم به داخل یخچال نفوذ می کند . این عمل باعث می شود که به موتور یخچال فریزر فشار وارد شود . همچنین ممکن است باعث به وجود آمدن برفک در یخچال فریزر شود .

خدمات هزینه
تعویض لاستیک درب یخچال 2500000 ریال الی 8900000 ریال
عیب یابی و کارشناسی450000 ریال
ایاب و ذهاب150000 ریال الی 300000 ریال

 

به کمک خدمات ما می توانید هزینه ی تعمیرات خود را تا 65 درصد کاهش دهید !

چرا مرکز تعمیر یخچال مشهد ؟

  • خدمات مشاوره رایگان

    جالب است بدانید بسیاری از مشکلات یخچال فریزر شما بدون نیاز به تعمیرکار و در خانه توسط خودتان قابل رفع است . تنها چیزی که به آن نیاز دارید این است که راهنمایی شوید . خدمات مشاوره ی رایگان مرکز تعمیر یخچال مهشد به همین منظور ارائه می شود . شما می توانید به کمک مشاورین ما و راهنمایی های آن ها مشکل یخچال فریزر خود را به را حتی حل کنید . تنها در موادری که مشکل نیاز به تعمیرات تخصصی داشت درخواست اعزام تعمیرکار نمایید .

  • کمترین هزینه تعمیرات

    یکی از اهداف مهمی که همواره مورد توجه مرکز تعمیر یخچال بلوار هاشمیه ی مشهد بوده است ، کاهش هزینه ی تعمیرات است . مرکز ما همواره کوشیده است تا کمترین هزینه ی تعمیرات را برای خدمات و تعمیرات خود در نظر بگیرد . به همین دلیل در ابتدا هزینه های اضافه مانند هزینه ی حمل و نقل را حذف کرده است . همچنین نرخ دستمزد کمی برای خود در نظر گرفته . به همین علت شما می توانید به کمک خدمات ما هزینه ی تعمیرات خود را تا 70 درصد کاهش دهید .

  • گارانتی تضمین کیفیت

    ما با اطمینان می گوییم که بهترین کیفیت تعمیرات یخچال فریزر را داریم . تمامی تعمیرات ما با بالاترین درجه ی کیفیت توسط بهترین و با تجربه ترین و الیته با مهارت ترین تعمیرکاران انجام می شود . به همین دلیل ما تمامی تعمیرات خود را به صورت کامل و صد در صد ضمانت کیفی می کنیم . بدون نگرانی در مورد کیفیت تعمیرات با ما تماس بگیرید . زیرا در صورت وجود هرگونه نارضایتی ، مسئولین مرکز تعمیر یخچال بلوار هاشمیه مشهد پاسخگو خواهد بود .

  • تعمیر در منزل

    کلیه ی خدمات و تعمیرات یخچالی که توسط نیروهای ما در مرکز تعمیر یخچال بلوار هاشمیه ی مشهد انجام می شود ، بدون جا به جایی و در منزل شما انجام می گردد . پس از درخواست شما برای تعمیرات ، تعمیرکاران سیار ما به منزل شما اعزام می شوند . تمامی تعمیرات به صورت کامل و صد در صد در منزل شما انجام می شود . تعمیرکاران ما همه ی تجهیزات لازم را با خود به همراه دارند و صفر تا صد تعمیرات را در منزل شما انجام می دهند . با ما تماس بگیرید .

مشکلات رایج یخچال فریزر

تعمیر یخچال بلوار هاشمیه مشهد ،‌مشکلات رایج

آبریزی و نشتی آب یخچال

یکی از مشکلات رایجی که ممکن است برای هر یخچال فریزری پیش بیاید ، آبریزی و نشتی آب یخچال است . این مشکل به دلایل مختلفی ممکن است به وجود آید ، که در ادامه به مهم ترین این دلایل پرداخته ایم :

  • مسدود شدن لوله ی تخلیه ی یخچال فریزر
  • وجود اختلال در فرایند دیفراست و برفک زدایی
  • نشتی فیلتر آب یخچال
  • مشکل در لوله های اتصال آب به یخساز یا آبسرد کن
  • شکستگی سینی تخلیه ی آب
  • وجود نشتی در شیر آب ورودی یخچال
  • و …

برای رفع این مشکلات می توانید با مشاورین ما در مرکز تعمیر یخچال بلوار هاشمیه مشهد تماس بگیرید و درخواست مشاوره و راهنمایی نمایید . همچنین در صورت تخصصی بودن مشکل ، در خواست اعزام تعمیرکار نمایید .

0 تا 100 تعمیرات در منزل شما بدون هیچ گونه جا به جایی انجام می شود

یخچال اتومات نمی کند

منظور از اتوماتیک کردن یخچال این است که یخچال باید پس از مدت زمان مشخصی برای دقایقی متوقف شده و استراحت نماید . بعد از مدتی دوباره شروع به کار کند . عملکرد طبیعی و نرمال یخچال فریزر باید به این شکل باشد . اما در صورتی که یخچا یکسره و بدون توقف کار کند و به اصطلاح اتومات نکند ، یخچال دچار مشکل شده است . اتومات نکردن یخچال به دلایل مختلفی به وجود می آید . مهم ترین این دلایل عبارتند از :

  • باز و بسته کردن بیش از اندازه ی درب یخچال فریزر
  • قرار دادان یخچال در مکان نامناسب
  • کثیف و آلوده بودن کویل های کندانسور
  • وجود اختلال و نقص در برد اصلی دستگاه
  • خرابی و ایراد در تایمر دیفراست
  • کمبود گاز یا وجود نشتی در گاز یخچال
  • و …

در کمترین زمان ممکن ،‌کمتر از 3 ساعت ! تعمیرات شما را انجام می دهیم

تعمیر یخچال در منزل به کمک فیلم آموزشی

آموزش تعمیر آبسردکن یخچال در منزل

آبسردکن یخچال از جمله قطعات یخچال فریزر است که ،‌دچار خرابی و آسیب می شود . کم بودن فشار آب یخچال ،‌سرد نکردن ،‌خارج نشدن آب و … همه ی این موارد نشان دهنده ی خرابی آبسردکن یخچال فریزر است . شما می توانید با تماشای این ویدیو مشکل آبسردکن یخچال فریزر خود را در منزل رفع نمایید . همچنین می توانید با مشاورین مرکز تعمیر یخچال بلوار هاشمیه کرج تماس حاصل فرمایید .

نکاتی که شما را از تعمیر یخچال بی نیاز می کند

یخچال فریزر هم مثل هر وسیله ی دیگری نیاز به نگهداری دارد . برای اینکه بخچال فریزر شما مدت زمان طولانی عملکرد خوبی داشته باشد و عمر مفید طولانی داشته باشد ، باید به خوبی از آن نگهداری نمایید . استفاده ی صحیح و اصولی از یخچال باعث می شود که یخچال شما خراب نشود و شما از تعمیرات یخچال بی نیاز شوید . این نکات عبارتند از :

  • یخچال خود را در مکان مناسب
  • قرار داده و نصب نمایید .
  • یخچال فریزر را به صورت سالیانه سرویس کنید .
  • باید یخچال خود را مرتبه تمیز و نظافت و گردگیری نمایید .
  • به هیچ وجه غذای داغ را قبل از سرد شدن در یخچال قرار ندهید .
  • درب یخچال را بیش از اندازه باز و بسته نکنید.
  • یخچال را به کمک محافظ برق الکتریکی به برق وصل کنید .
  • اجسام و وسایل سنگین را روی یخچال قرار ندهید .
  • و…

بهترین کیفیت خدمات و تعمیرات را با ضمانت از ما بخواهید

بهترین مکان برای نصب یخچال

تعمیر یخچال بلوار هاشمیه مشهد ،‌ بهترین مکان نصب یخچال

همانطور که می دانید و در قسمت قبل گفته شد ، یکی از نکاتی که می تواند عملکرد یخچال شما را تا حد زیادی افزایش دهد ، مکان قرار گیری یخچال است . یخچال باید در مکان مناسبی قرار گیرد . بهترین مکان برای نصب یخچال فریزر ، جایی است که نکات و ویژگی های زیر را داشته باشد .

  • محل قرار گیری یخچال فریزر باید کاملا مسطح و صاف باشد . تا یخچال در حالت کاملا تراز قرار گیرد .
  • یخچال فریزر را در محلی به دور از هرگونه حرارات ، گرما و وسایل گرما زا قرار دهید .
  • یخچال باید در مکان کاملا خشک و بدون رطوبت قرار گیرد .
  • یخچال باید با فاصله ی مناسب از دیوار قرار گیرد .
  • از قرار دادن یخچال در معرض تابش مستقیم نور خورشید بپرهیزید .
  • یخچال را در نزدیکی شیر آب و پریز برق قرار دهید تا در زمان نصب دچار مشکل نشوید .
  • و…
آنچه شما مشتریان محترم در مورد خدمات تعمیر بلوار هاشمیه مشهد فرموده اید :

خسته نباشید میگم خدمت شما و تیم خوبتون. من از تعمیرات مجموعه شما بسیار راضی بودم . خیلی سریع و دقیق تعمیرات انجام شد و هزینه ی تعمیرات هم بسیار مناسب بود . سپاس از شما و مجموعتون

سلام و روز بخیر . تشکر از شما به ویژه از تیم مشاورتون .خیلی خوب راهنمایی می کنند . ممنون ممنون

سپاس از شما که چنین اطلاعات خوب و عالی رو در اختیار ما قرار می دین . خیلی مفید و کمک کننده هست . تعریف کیفیت کار شما رو شنیدم و بعد از تعمیر یخچال فریزر منزل متوجه شدم که حقیقتا شایسته ی این تعاریف هستید . موفق باشید .

درود بر مجموعه ی خوب مشهد سرما . کارتون حرف نداره . با کیفیت و سریع . خداقوت

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 18 =