• تعمیرات یخچال مشهد

تعمیرات یخچال دوو مشهد

تعمیرات یخچال دوو مشهد به‌صورت کاملاً تخصصی توسط کارشناسان و متخصصان تعمیر یخچال با بهترین کیفیت و در اسرع وقت به همشهریان عزیز ارائه می‌گردد. این مجموعه توانسته کلیه خدمات خود را درزمینهٔ تعمیرات یخچال دوو مشهد در سریع‌ترین زمان ممکن و به‌صورت شایسته‌ای به مشتریان ارائه داده و رضایت‌مندی آنان را فراهم آورد.

تعمیرات یخچال دوو مشهد توسط کارشناسان و تکنسین‌های کارآزموده و باتجربه آمادگی خود را برای ارائه کلیه خدمات تخصصی سرویس، عیب‌یابی و تعمیرات یخچال دوو مشهد به همشهریان عزیز اعلام می‌دارد.

خدمات تخصصی یخچال دوو مشهد

خدمات تخصصی یخچال دوو مشهد توسط این مجموعه انجام می شود می‌باشد که توسط این مجموعه همانند سایر خدمات تخصصی تعمیرات یخچال دوو مشهد به مشتریان ارائه می‌دهد. شما همشهریان عزیز نیز می‌توانید از کلیه خدمات در محل یخچال دوو مشهد مانند سرویس و عیب‌یابی به‌صورت کاملاً تخصصی استفاده نمایید.

تعمیرات تخصصی یخچال دوو مشهد

تعمیرات تخصصی یخچال دوو مشهد ارائه‌دهنده بهترین خدمات تعمیر به همشهریان می‌باشد. این مجموعه  تعمیرات فوق تخصصی یخچال دوو مشهد را با در اختیار داشتن تکنسین‌ها و متخصصین تعمیر، باتجربه و آموزش‌دیده کلیه خدمات درزمینهٔ نصب و  تعمیرات تخصصی یخچال دوو مشهد در محل  را به مشتریان به بهترین نحو و با همان کیفیت ارائه می‌دهد.

تعمیرات یخچال دوو مشهد

هزینه گاز یخچال

هزینه گاز یخچال از متداول‌ترین سؤالاتی است که افراد زمانی که برای شارژ گاز یخچال مراجعه می‌کنند می‌پرسند.به دلایل مختلفی مانند آسیب دیدن لوله‌های انتقال سرمای یخچال ممکن است گاز یخچال خالی شود و نیاز به شارژ گاز یخچال داشته باشید.

شارژ گاز یخچال نیاز به تخصص دارد و حتماً باید توسط تعمیرکاران ماهر و متخصص انجام گردد. با تماس با ما شارژ گاز یخچال و سایر تعمیرات مانند رفع نشتی یخچال شما به‌صورت کاملاً اصولی و استاندارد توسط تکنسین‌های حرفه‌ای و باتجربه انجام می‌گردد.هزینه شارژ گاز در این مجموعه با مناسب‌ترین قیمت صورت می‌گیرد.

برای مشاهده قیمت و هزینه گاز یخچال می‌توانید بر روی دکمه هزینه گاز یخچال کلیک نمایید.

هزینه گاز یخچال

عیب های متداول یخچال فریزر دوو

عیب‌های متداول یخچال دوو تقریباً در تمامی مدل‌ها یکسان می‌باشد.یخچال نیز مانند سایر لوازم الکتریکی امکان دارد بعد از مدتی دچار مشکلاتی شود بعضی از ایرادها را می‌توان با دانستن علت آن به‌راحتی در منزل برطرف نمود. در این قسمت به متداول‌ترین عیب‌هایی که مشتریان هنگام استفاده از این وسیله پرمصرف با آن روبرو شده‌اند اشاره‌شده است.

برای مشاهده سایر عیب‌ها و همچنین علت این عیب‌ها بر روی دکمه عیب‌های متداول یخچال دوو کلیک نمایید.

  • یخچال موقع کار کردن صدای غیرعادی دارد.
  • درب یخچال به‌خوبی بسته نمی‌شود.
  • یخچال به‌درستی سرد نمی‌کند
  • یخچال روشن نمی‌شود
  • یخچال اتومات نمی‌کند.

ارورهای یخچال فریزر دوو

ارورهای یخچال دوو نیز مانند سایر یخچال زمانی نمایش داده می‌شود که ایراد و یا خرابی در یکی از قسمت‌های یخچال به وجود آمده باشد. ارورها به صورت‌های مختلف حروف یا اعداد و یا ترکیبی از حروف و اعداد نمایش داده می‌شود.

در این قسمت به ارورهای یخچال دوو و ساید بای ساید دوو اشاره‌شده است برای مشاهده سایر ارورها و دلیل آن‌ها بر روی دکمه ارورهای یخچال دوو کلیک نمایید.

  • ارور F1 : این ارور به این معنی است که ایراد از سنسور فریزر بوده و احتمالاً سنسور دچار اتصال یا قطعی شده است.
  • ارور DR : معنی این ارور وجود ایراد در میکرو سوئیچ درب یخچال می‌باشد.
  • ارور E9 : این ارور نشان می‌دهد که برای تأمین آب دستگاه مشکلی پیش‌آمده است.
  • ارور E7 : ارور نمایش داده‌شده مربوط به سرمای ضعیف دستگاه می‌باشد.

بررسی کیفی ما

مهارت یا کار
سرعت
دقت
کیفیت

در این موارد به راحتی می توانیم مشکلات یخچال شما را برطرف کنیم

  • تکنسین‌های متعهد و متخصص

    کلیه تعمیرکارانی که در این مجموعه مشغول ارائه خدمات می‌باشند همگی از تکنسین‌های متعهد و متخصص انتخاب‌شده‌اند. همگی این تکنسین‌ها دارای حداقل 10 سال تجربه می‌باشند. این تعمیرکاران همگی افرادی کارآزموده و آموزش‌دیده می‌باشند که در دوره‌های ویژه‌ای شرکت نموده‌اند.

  • ارائه خدمات و پشتیبانی بدون تعطیلی

    شما می‌توانید از خدمات و پشتیبانی خدمات این مجموعه در تمامی روزهای هفته حتی روزهای تعطیل استفاده نمایید. کلیه خدمات ازجمله تعمیرات دارای پشتیبانی می‌باشند که می‌توانید با تماس با کارشناسان ما از این خدمات پشتیبانی بدون تعطیلی برخوردار شوید.

  • انجام کلیه تعمیرات در محل

    ازآنجایی‌که جابه‌جایی یخچال دارای دردسرهایی می‌باشد این مجموعه برای رفاه حال مشتریان تعمیرات خود را در محل انجام می‌دهد. شما می‌توانید با ما تماس گرفته و در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان ما نسبت به اعزام تعمیرکار به محل اقدام نموده و تعمیرات دستگاه شما با بهترین کیفیت و سریع‌ترین زمان در محل انجام می‌شود.

مشتریان درباره ما چه می گویند

با سلام

یخچال دوو ما مدتی بود سرد نمی‌کرد و سرمای کمی داشت دو تا تعمیرکار آوردیم نتونستند عیبش رو برطرف کنند بعد به شما که زنگ زدیم تعمیرکارتون خیلی زود تعمیر کردند و گفتند اگر مشکلی بازم داشت تماس بگیرید تا الآن که اصلاً براش مشکلی پیش نیامده. ممنونم.

درب قسمت فریزر ما شکسته بود چند جا پرسیدیم گفتند قطعات یدکی این مدل و مارک رو نداریم. وقتی با  شما تماس گرفتم تعمیرکار فرستادند و اومدند نصبش کردند. اینکه قطعات خود برند رو دارید بسیار عالی است.

خیلیییییییییی ممنون. یخچال ما توی تعطیلات عید خراب‌شده بود و واقعاً نیاز داشتیم تعمیرکار اومد و بعد مدت‌زمان کمی فکر کنم دو ساعت شد تعمیرات را انجام دادند.

کارشناسان و تعمیرکاران خوش برخوردی دارید. تشکر از مجموعه شما با نیروهای جوان و خدمات خوبی که ارائه می‌دهید.