نمایندگی یخچال ال جی مشهد

نمایندگی یخچال ال جی مشهد

نمایندگی یخچال ال جی مشهد

نمایندگی یخچال ال جی مشهد  زمانی برای شما اهمیت می یابد که نیاز به تعمیرات یخچال ال جی در مشهد داشته باشید . در چنین شرایطی به دلیل اینکه نمایندگی ها به داشتن خدمات با کیفیت شناخته شده و معتبر هستند ، افراد ترجیحا به این مراکز برای تعمیرات مراجعه می کنند . البته مراکز دیگری نیز هستند که تعمیرات با کیفیتی ارائه می کنند اما افراد ممکن است با آن ها آشنایی نداشته باشند. یکی از این مراکز مرکز تعمیر یخچال مشهد است.

مرکز ما یکی از مراکز تعمیر یخچال معتبر در مشهد است. ما نمایندگی یخچال ال جی مشهد نبوده اما تعمیرات بسیار با کیفیت را به صورت کاملا تضمینی ارائه می کنیم . تمامی تعمیرات ما توسط بهترین متخصصین ما انجام شده و با کمترین هزینه می توانید مشکل یخچال خود را حل نمایید. با ما تماس بگیرید.

خدمات نمایندگی یخچال ال جی مشهد

  • تعمیر و نگهداری: این شامل تعمیر انواع مشکلات یخچال ال جی می‌شود، از جمله مشکلات سرمایشی، مشکلات برقی، خرابی کنترل‌ها و صفحه نمایش و سایر مشکلات فنی. تعمیرکاران ماهر نمایندگی این مشکلات را تشخیص می‌دهند و تعمیرات لازم را انجام می‌دهند.
  • تعویض قطعات: اگر قطعاتی در یخچال ال جی تعمیر نشدنی یا خراب شده باشند، نمایندگی می‌تواند قطعات جدید اورجینال را تعویض کند. این قطعات می‌توانند شامل کمپرسور، ترمواستات، فن‌ها، سنسورها و سایر اجزاء باشند.
  • شارژ گاز: اگر یخچال دارای مشکلات مربوط به سیستم سرمایشی و شارژ گاز باشد، تعمیرکاران ماهر می‌توانند گاز مورد نیاز را شارژ کرده و مشکل را برطرف کنند.
  • تعویض و تعمیر درب‌ها و قفسه‌ها: در صورتی که درب‌ها یا قفسه‌های یخچال ال جی خراب یا شکسته باشند، نمایندگی می‌تواند آنها را تعویض یا تعمیر کند تا یخچال به درستی کار کند.
  • تنظیم و نصب: نمایندگی ممکن است به شما کمک کند تا یخچال را به درستی نصب کنید و تنظیمات مناسب را انجام دهید تا به بهترین شکل کار کند.
  • مشاوره فنی: نمایندگی ممکن است به شما مشاوره فنی ارائه دهد و به شما در مورد رفع مشکلات ساده و نگهداری کمک کند.

تمامی این موارد خدماتی است که نمایندگی یخچال ال جی مشهد ارائه می دهد. مرکز ما نیز اگرچه نمایندگی یخچال ال جی مشهد نبوده ، تمامی این خدمات را با بهترین کیفیت تضمینی ارائه می دهد. تعمیر یخچال ال جی مشهد ، خود را به دستان پرتوان و با مهارت تعمیرکاران ما بسپارید . تمامی تعمیرکاران ما متخصص و با تجربه هستند . به همین دلیل مشکلات یخچال شما را به خوبی رفع می کنند . با ما تماس بگیرید.

100 درصد تعمیرات و خدمات خود را ضمانت کیفی نموده ایم

هزینه تعمیرات در مرکز تعمیر یخچال ال جی مشهد

هزینه تعمیرات در نمایندگی یخچال ال جی مشهد

میزان هزینه ی تعمیرات یکی از مهم ترین مسائل در رابطه با تعمیرات یخچال فریزر است . از جمله سوالاتی که همواره از مشاورین ما در مرکز تعمیر یخچال ال جی مشهد ، پرسیده می شود ، این است که میزان هزینه ی تعمیرات چقدر است ؟ باید گفت میزان هزینه ی تعمیرات کاملا بستگی به شرایط یخچال فریزر شما دارد .

میزان هزینه ی کلی تعمیرات یخچال در جدول زیر قید شده است . با این حال برای اطلاع دقیق از میزان هزینه ی تعمیرات یخچال فریزر بهترین کار این است که با مشاورین مرکز تعمیر یخچال ال جی مشهد تماس بگیرید . و با شرح مشکلات یخچال خود ، استعلام قیمت نمایید :

خدمات هزینه ها
تعمیر فن موتور1200000 ریال الی 6500000 ریال
تعویض فن سرامیکی5000000 ریال الی 18000000 ریال
تعویض فن معمولی1500000 ریال الی 3500000 ریال
اضافه کردن کندانسور ضمیمه 1500000 ریال الی 2500000 ریال
شارژ گاز یخچال 4000000 ریال الی 9000000 ریال
تعویض فیلتر درایر350000 ریال الی 400000 ریال
رفع نشتی گاز و وکیوم کامل 1200000 ریال الی 1500000 ریال
رفع آبریزی و نشتی یخچال 1300000 ریال الی 3500000 ریال
تعمیر آبسردکن1350000 ریال الی 3600000 ریال
تعمیر اتومات یخچال 3900000 ریال الی 5500000 ریال
تعمیر المنت یخچال 4000000 ریال الی 6800000 ریال
تعمیر یخساز2500000 ریال الی 7200000 ریال
تعمیر سنسور دیفراست 2500000 ریال الی 5800000 ریال
تعمیر ترموستات یخچال 1500000 ریال الی 3000000 ریال
تعمیر تایمر یخچال 2000000 ریال الی 3200000 ریال
کارشناسی و عیب یابی450000 ریال
ایاب و ذهاب150000 ریال الی 300000 ریال

بهترین کیفیت تعمیرات و خدمات یخچال فریزر را از ما بخواهید

عوامل موثر بر هزینه ی تعمیر یخچال 

همانطور که گفته شد ،‌میزان هزینه ی تعمیرات تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد . این عوامل می تواند میزان هزینه ی تعمیرات یخچال شما را کم یا زیاد کند . این عوامل عبارتند از :

  • میزان خرابی و نوع خرابی و علت خرابی یخچال فریزر شما ست که میزان هزینه ی تعمیرات یخچال شما را تعیین می کند .
  • علاوه بر این موارد ، نوع و برند و مدل یخچال شما نیز بر میزان هزینه ی تعمیرات تاثیر دارد .
  • گاهی نیز میزان خرابی به حدی است که قابل تعمیر نبوده و نیاز به تعویض قطعه است . که هزینه ی بیشتری می طلبد .
  • باید اضافه کنم که نوع قطعه ی معیوب نیز می تواند باعث افزایش هزینه ی تعمیرات یخچال شما گردد .

به همین دلیل اگر نیاز به تعمیرات دارید و میخواهید از میزان هزینه تعمیرات خود آگاه شوید ، کافیست با مشاورین مرکز تعمیر یخچال الی جی مشهد تماس بگیرید .

 

 

به کمک خدمات ما می توانید هزینه ی تعمیرات خود را تا 65 درصد کاهش دهید !

چرا مرکز تعمیر یخچال مشهد ؟

  • ضمانت 100 درصد کیفیت

    تمامی تعمیرات و خدماتی که توسط مجموعه ی ما یعنی مرکز تعمیر یخچال اهواز انجام می شود ، کاملا از لحاظ کیفیت ضمانت می شود . تضمین کیفیت تعمیرات به صورت 100 درصد کاملا بیانگر این مسئله است که ،‌مرکز ما بهترین و با مهارت ترین متخصصین را داراست . به همین دلیل تمامی خدمات مرکز تعمیر یخچال ما در بالاترین درجه ی کیفیت است . شما می توانید بدون نگرانی از کیفیت تعمیرات یخچال ،‌ تعمیرات خود را به مجوعه ی ما بسپارید . در صورت وجود هرگونه مشکل ،‌ مسئولین مجموعه پاسخگو خواهند بود .

  • کاهش هزینه تعمیرات یخچال شما

    مجموعه ی نمایندگی یخچال ال جی مشهد همیشه تلاش کرده تا خدمات خوب و با کیفیت خود را با کمترین هزینه در اختیار همشهریان خود قرار دهد . به همین دلیل کمترین نرخ بهره را برای خدمات خود در نظر گرفته است . این مجموعه توانسته است با حذف هزینه های غیر ضروری ،‌ میزان هزینه ی تعمیرات یخچال را کاهش دهد . برای مثال با ارائه ی خدمات تعمیر در منزل و اعزام تعمیر کار سیار ،‌تلاش کرده تا هزینه ی سنگین حمل و جا به جایی تعمیرات را حذف کند . شما می توانید با خیال راحت تعمیرات یخچال خود را به این مجموعه بسپارید و نگران نباشید . به کمک خدمات ما تا 65 درصد در هزینه ی تعمیرات خود صرفه جویی نمایید .

  • خدمات مشاوره ی رایگان

    زمانی که یخچال فریزر شما دچار ایراد شد ،‌شما می توانید با مشاورین مرکز نمایندگی یخچال ال جی مشهد تماس بگیرید . مشاورین ما در درجه ی اول می کوشند تا شما را به خوبی راهنمایی کنند ،‌تا خودتان در منزل مشکل یخچال خود را حل نمایید . در صورتی که مشکل تخصصی باشد ،‌ با موافقت شما تعمیرکار به محل مشا اعزام می شود . جالب است بدانید در اکثر موارد ، مشکلات یخچال شما ،‌توسط خود شما در منزل قابل رفع است و نیازی به درخواست تعمیرات نیست . برای دریافت مشاوره ی 100 درصد رایگان هم اکنون با ما تماس بگیرید .

  • تعمیر در منزل

    همانطور که گفته شد ،‌ ما تمامی تعمیرات را در منزل شما و بدون نیاز به هرگونه جا به جایی انجام می دهیم . تعیمرکاران سیار ما تعمیرات را در محل مورد نظر شما انجام می دهند . این تعمیرکاران تمام تجهیزات و لوازم مورد نیاز را با خود همراه دارند . پس از درخواست شما به محل مورد نظر شما اعزام می شوند و همه ی تعمیرات را در منزل شما انجام می دهند . شما می توانید بر تمامی مراحل تعمیرات نظارت داشته باشید .

مشکلات رایج یخچال فریزر

داغ شدن موتور یخچال فریزر

 نمایندگی یخچال ال جی مشهد ،‌ داغ شدن موتور

داغ شدن موتور یخچال یکی از مرسوم ترین اختلالات در عملکرد یخچال است . موتور یخچال یا کمپرسور یخچال را میتوان با لمس کردن ،  متوجه حرارت و داغی آن را بشویم . حرارت متعادل امر عادی در یخچال است . چرا که یخچال در حال کار کردن می باشد و عملکرد درست خود را با گرمای موتور نشان می‌دهد .بنابراین نباید جای نگرانی وجود داشته باشد.

اما اگر متوجه شدید داغ شدن کمپرسور یخچال بیش از حد است و این داغی و حرارت و بدنه یخچال هم سرایت کرده است در این مواقع باید برای رفع اشکال و تعمیر آن اقدام کنید.از آنجا که این مشکل ، یک مشکل تخصصی است ، بهترین کار این است که با یک مرکز معتبر برای تعمیرات تماس بگیرید . بدین منظور می توانید با مرکز ما یعنی نمایندگی یخچا ال جی در مشهد تماس گرفته در خواست خدمات و تعمیرات نمایید .

0 تا 100 تعمیرات در منزل شما بدون هیچ گونه جا به جایی انجام می شود

یخچال برفک می زند !

نمایندگی یخچال ال جی مشهد ،‌ برفک زدن

یخچال فریزر ها امروزه مجهز به انجام سیستم زد برفک شده است . این به این معناست که یخچال فریزرها در حالت عادی دچار برفک زدگی نمی شوند . برفک زدگی یخچال فریزر نشان دهنده ی وجود مشکل در یخچال فریزر شما ست . این مشکل به دلایلی که در ادامه ذکر خواهد شد ،‌به وجود می آید . برای رفع این مشکلات بهترین کار این است که با یک تعمیرکار یخچال تماس گرفته و تعمیرات یخچال خود را به او بسپارید . بدین منظور مشاورین ما در نمایندگی یخچال ال جی آماده ی کمک رسانی به شما شهروندان محترم است .

  • ایراد و نقص در برد یخچال فریزر
  • خراب شدن تایمر دیفراست یخچال فریزر
  • وجود اتصال در بدنه یخچال
  • نصب نادرست و غیر اصولی یخچال
  • خرابی ترموستات
  • باز و بسته کردن بیش از اندازه ی درب یخچال
  • اسیب و فرسودگی لاستیک دور درب یخچال
  • و …

در کمتر از 3 ساعت ! تعمیرات یخچال شما را انجام می دهیم

تعمیر یخچال در منزل به کمک فیلم آموزشی

آموزش تعمیر موتور فن و رفع مشکل خنک نکردن یخچال

اگر یخچال شما به خوبی خنک نمی کند ، ممکن است مشکل در موتور فن خنک کننده ی یخچال شما باشد . برای رفع این مشکل می توانید فیلم آموزشی زیر را مشاهده کنید . همچنین می توانید با مشاورین نمایندگی یخچال ال جی مشهد تماس حاصل فرمایید .

نکات نگهداری از یخچال

یخچال مانند هر وسیله ی دیگری به مروز زمان دچار خرابی و ایراد می شود . بیشترین علت خرابی یخچال ، استفاده ی نادرست و غیر اصولی و نگهداری نا مناسب از آن است . اگر می خواهید یخچال فریزر شما عمر طولانی داشته باشد ، عملکرد خوبی داشته باشد و از تعمیرات یخچال بی نیاز شوید ، باید این نکات را رعایت کنید :

  • یخچال فریزر را در مکان مناسب قرار دهید .
  • یخچال را به صورت سالیانه سرویس کنید .
  • یخچال باید مرتب تمیز و نظافت شود .
  • به هیچ عنوان مواد غذایی داغ را پیش از خنک شدن در یخچال قرار ندهید .
  • نباید روی یخچال وسایل و اجسام سنگین قرار دهید .
  • یخچال فریزر شما نباید بیش از حد پر باشد .
  • بهترین راه اتصال یخچال به برق به کمک محافظ الکتریکی برق است .
  • درب یخچال را برای مدت طولانی باز نگه ندارید و بیش از حد باز و بسته نکنید .
  • دمای یخچال فریزر خود را با تغییرات فصلی به صورت مناسب تنظیم کنید .
  • و …

بهترین کیفیت خدمات و تعمیرات را با ضمانت از ما بخواهید

بهترین مکان برای نصب و قرار دادن یخچال

همانطور که در بخش قبل ذکر شد ، یکی از مواردی که می تواند عمر یخچال شما را افزایش دهد و شما را از تعمیرات یخچال بی نیاز کند ، این است که یخچال را در مکان مناسب نصب کنید . بهترین مکان برای نصب یخچال فریزر ، جایی است که این ویژگی ها را داشته باشد :

  • به دور از هرگونه گرما و حرارات و وسایل گرما زا مانند اجاق گاز و آبگرمکن و … باشد .
  • کاملا خشک و بدون هیچ گونه رطوبت باشد .
  • محل قرار گیری یخچال باید کاملا صاف و مسطح و بدون شیب باشد .
  • یخچال باید کاملا تراز قرار گیرد .
  • باید دارای تهویه ی مناسب باشد .
  • یخچال فریزر باید با فاصله ی مناسب از دیوار قرار گیرد .
  • و …
آنچه شما مشتریان محترم در مورد خدمات مرکز تعمیر یخچال ال جی مشهد  فرموده اید :

سپاس از شما بابت تعمیرات واقعا با کیفیتتون . تعریف کیفیت کار شما رو شنیدم و بعد از تعمیر یخچال فریزر منزل متوجه شدم که حقیقتا شایسته ی این تعاریف هستید . بسیار با مهارت و سریع ،تعمیرات یخچال انجام شد . ممنون

دمتون گرم واقعا ،‌عالی هستید

خسته نباشید. تعمیرکاری که اعزام کرده بودین خیلی سریع رسیدن و تعمیرات یخچال رو خیلی دقیق و ماهرانه انجام دادند. هزینه ی تعمیرات هم بسیار مناسب بود .ممنون از شما

سلام به شما و مجموعه ی فعال و پرتلاشتون . تیم بسیار خوبی دارین . مشاورتون خیلی با حوصله تمام مطالب رو توضیح دادند . تعمیرکار هم بسیار خوش برخورد بودند . تعمیر یخچال رو خیلی زود انجام داند . کارشون خیلی تمیز و با دقت بود . من که بشدت راضی بودم . خیلی ممنون از مجموعه ی خوب مشهد سرما

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =