تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد

تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد متشکل از تکنسین‌ها و کارشناسان کارآزموده می‌باشد که توانسته است با ارائه خدمات باکیفیت و برتر به مشتریان رضایت آنان را فراهم نماید.

تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد آماده ارائه کلیه خدمات تعمیر، عیب‌یابی و سرویس به‌صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای به همشهریان عزیز می‌باشد.

ما با داشتن 26 سال سابقه مفید و درخشان در زمینه تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد خدمات درخور توجهی را به مشتریان و همشهریان ارائه داده‌ایم.

تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد

تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد با به‌کارگیری کارشناسان و تکنسین‌های متخصص و باتجربه درزمینهٔ عیب‌یابی، سرویس و تعمیر یخچال الکترواستیل کلیه این خدمات را با برترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد. این مجموعه به‌عنوان  تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد آمادگی خود را برای ارائه کلیه خدمات یخچال الکترواستیل به همشهریان اعلام می‌دارد.

نمایندگی یخچال الکترواستیل مشهد

نمایندگی یخچال الکترواستیل مشهد نیستیم اما مجموعه ی ما با ارائه ی بهترین کیفیت خدمات و تعمیرات توانسته است رضایت کلیه ی مشتریان خود را به دست آورد . ما به عنوان بهترین مرکز تعمیر یخچال الکترواستیل مشهد تمامی تعمیرات خود را 100 درصد ضمانت می کنیم و با کمترین هزینه ارائه می نماییم .

شما مشتریان می‌توانید از کلیه خدمات تعمیر یخچال  الکترواستیل مشهد به‌صورت کاملاً تخصصی استفاده نمایید. کافی ست با مشاورین مرکز تعمیر یخچال مشهد تماس حاصل فرمایید .

به کمک خدمات ما تا 65 درصد در هزینه های تعمیرات خود صرفه جویی نمایید

هزینه ی تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد

میزان هزینه ی تعمیرات یکی از مهم ترین مواری است که برای افراد مورد اهمیت و توجه است . همه ی افراد به دنبال مراکزی هستند که بهترین خدمات را با کمترین هزینه ارائه نمایند . در این میان مرکز تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد  یکی از قدیمی ترین مراکزی است که کمترین هزینه تعمیرات را دارد . در ادامه به بررسی میزان هزینه ی تعمیرات مشکلات مختلف یخچال فریزر می پردازیم .

هزینه ی تعمیر اتومات نکردن یخچال

گاهی ممکن است یخچال فریزر شما دچار مشکل گردد و به صورت یکسره و بدون توقف کار کند . که در چنین شرایطی می گویند اتومات یخچال خراب شده است . یخچال در حالت عادی پس از مدتی کارکرد موتور ، متوقف می شود و بعد از چند دقیقه استراحت مجددا شروع به فعالیت می کند .

اگر یخچال شما یکسره کار می کند این نشان دهنده ی وجود مشکل در اتومات یخچال است . این مشکل  می تواند به دلیل خرابی ترموستات یخچال شما باشد که میزان هزینه ی آن به شرح زیر است :

خدماتهزینه ها
کارشناسی و عیب یابی 300000 ریال الی450000 ریال
تعویض ترموستات 1550000 ریال الی 2600000 ریال
ایاب و ذهاب 150000 ریال الی 300000 ریال
تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد ، اتومات نکردن
ضانت 100 درصد تمامی خدمات و تعمیرات !

هزینه گاز یخچال الکترواستیل مشهد 

شارژ گاز یخچال از تعمیرات متداولی می‌باشد که در این مجموعه انجام می‌گیرد. شارژ گاز یخچال نیاز به تخصص دارد.

این مجموعه برای شارژ گاز از افراد باتجربه و حرفه‌ای استفاده می‌کند. قیمت شارژ گاز نیز بسیار مناسب بوده و قیمت شارژ گاز نیز برای آگاهی شما مشتریان عزیز آورده شده است که با توجه به نوع یخچال خود هزینه شارژ گاز یچخال خود را مشاهده نمایید.

خدمات هزینه ها
رفع نشتی گاز 1100000 ریال
شارژ گاز 2600000 ریال تا 5500000 ریال
شستشوی مدار 300000 ریال
تعویض فیلتر درایر 280000 ریال
اضافه کردن کندانسور ضمیمه 750000 ریال تا 1500000 ریال
کارشناسی و عیب یابی 300000 ریال الی450000 ریال
ایاب و ذهاب 150000 ریال الی 300000 ریال
تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد ، گاز یخچال
ارائه کننده ی بهترین خدمات و تعمیرات تخصصی یخچال فریزر

هزینه رفع مشکل سر و صدای غیر عادی یخچال

موتور یخچال فریزر در هنگام کار صدای بسیار کمی تولید می کند . این صدا کاملا طبیعی بوده و آزاد دهنده نیست . اما گاهی ممکن است یخچال فریزر صدای نا هنجار و غیر عادی و بلندی تولید کند . این صدا غیر عادی بوده و نشان دهنده ی وجود مشکلی در یخچال فریزر شماست .

این مشکل می توانید دلایل مختلفی داشته باشد . یکی از مهم ترین دلایل صدای یخچال ، خرابی فن یخچال فریزر است . میزان هزینه ی تعمیر فن یخچال فریزر در جدول زیر قید شده است .

با این حال بهتر این است که برای اطلاع دقیق از مقدار هزینه ی تعمیر یخچال خود با مشاورین مرکز تعمیر یخچال الکترواستیل مشهد  تماس گرفته و استعلام قیمت نمایید .

خدماتهزینه ها
تعویض فن یخچال 900000 ریال
تعویض فن فریزر 550000 ریال الی 1000000 ریال
تعویض فن موتور یخچال 500000 ریال تا 950000 ریال
کارشناسی و عیب یابی 300000 ریال الی450000 ریال
ایاب و ذهاب 150000 ریال الی 300000 ریال
تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد ، فن یخچال

چرا خدمات تعمیر یخچال الکترواستیل مشهد را انتخاب کنید ؟

تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد ، تعمیر در منزل
تعمیر در منزل

کلیه ی خدمات و تعمیرات مرکز تعمیر یخچال الکترواستیل مشهد در منزل شما و بدون نیاز به جا به جایی و انتقال به تعمیرگاه انجام می شود . تعمیرکاران سیار ما در مدت زمان کوتاهی به منزل شما اعزام می شوند و تمامی تعمیرات را در سریع ترین زمان و با بالاترین کیفیت انجام می دهند . کافی ست با مشاورین این مجموعه تماس گرفته و درخواست تعمیرات نمایید .

تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد ، کاهش هزینه
کاهش هزینه ی تعمیرات

شما می توانید با استفاده از خدمات تعمیر یخچال الکترواستیل مشهد ، هزینه ی تعمیرات خود را تا 65 درصد کاهش دهید . علت این امر این است که این مرکز تمامی خدمات خود را با کمترین هزینه ی ممکن انجام می دهد و تمامی هزینه های اضافه مانند هزینه جا به جایی را حذف نموده است . به همین دلیل شما هیچ نگرانی در مورد هزینه ی تعمیرات یخچال فریزر خود نخواهید داشت .

تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد ، کمترین زمان
صرفه جویی در وقت و زمان

مرکز تمیر یخچال الکترواستیل مشهد ، تمامی مشکلات یخچال فریز شما را به سرعت شناسایی و در کوتاه ترین زمان ممکن رفع می کند . سرعت بالای تعمیرات این مرکز به دلیل داشتن نیروهای بسیار باتجربه و با مهارت است . متخصصین این مجموعه با دانش و مهارت بالایی که دارن در مدت زمان کوتاهی تمامی مشکلات را شناسایی و عیب یابی می کنند و در کمترین زمان تعمیر می نمایند .

تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد ، ضمانت کیفی
ضمانت کیفی تعمیرات

همانطور که گفته شد ، این مرکز دارای نیروهای متخصص و با تجربه بوده و تمامی تعمیرات خود را با بالاترین کیفیت انجام می دهد . به همین دلیل با تکیه بر سابقه و تجربه ی درخشان خود در زمینه ی تعمیرات یخچال فریزر و با اعتماد بر مهارت و تخصص نیروهای خود ، تمامی تعمیرات خود را به صورت 100 درصد ضمانت می کند . به هیچ عنوان نگران کیفیت خدمات و تعمیرات نباشید .

مشکلات رایج و عیوب متداول یخچال فریزر 

عیب های متداول یخچال الکترواستیل

یخچال‌ها نیز مانند سایر وسایل الکتریکی ممکن است دچار مشکل شود. بعضی از این ایراد و مشکل‌ها هستند که در مدل‌ها و انواع مختلف یکسان می‌باشد و با داشتن آگاهی و همچنین علت این مشکلات می‌توان به‌راحتی آن‌ها برطرف نمود. در این قسمت به این عیب‌های متداول اشاره‌شده است.

  • یخچال کار نمی‌کند.
  • سرمای یخچال کم شده است.
  • کار کردن یخچال با سروصدای غیرطبیعی همراه است.
  • یخچال‌های بدون برفک، برفک می‌زنند.

برای روش‌های رفع و همچنین علت این عیب‌های بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد ، عیوب متداول
0 تا 100 تعمیرات در منزل شما انجام می شود

ارورهای یخچال فریزر الکترواستیل

کد خطا و یا همان ارورها زمانی نمایش داده می شوند که یکی از قسمتهای یخچال دچار مشکل شده باشد و به درستی کار نکند. هر کدام از این ارورها مربوط به قطعه ای از یخچال می باشد که در ادامه به این ارورها و اینکه هر ارور مربوط به کدام قسمت است اشاره شده است. کد خطا و ارورهای یخچال الکترواستیل در مدل های مختلف یکسان نیست در ادامه می توانید کلیه ارورهای یخچال الکترواستیل را براساس مدل و دلیل ارور مشاهده نمایید. برای مشاهده ارورهای یخچال الکترواستیل بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

  • کد خطا و ارور R1
  • کد خطا و ارور F3
  • کد خطا و ارور ER
  • کد خطا و ارور C1
تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد ، ارور

آموزش تعمیر یخچال فریرز در منزل به کمک فیلم آموزشی

آموزش ویدیوئی رفع مشکل صدای زیاد یخچال

صدای نا هنجار ، بلند و غیر عادی یخچال فریزر ، یکی از مشکلات آزار دهنده ی یخچال است که باید هرچه سرع تر رفع گردد . در این ویدیو نحوه ی رفع این مشکل آموزش داده شده است .

شما می توانید با دیدن آن مشکل یخچال خود را در منزل رفع نمایید . یا اینکه می توانید با مشاورین مرکز نمایندگی یخچال الکترواستیل مشهد تماس گرفته و درخواست مشاوره ، راهنمایی و تعمیرات نمایید .

ارائه ی مشاوره ی 100 درصد رایگان

نکات نگهداری از یخچال فریزر الکترواستیل

نکات افزایش عمر یخچال فریزر 

برای این بخچال فریرز شما به بهترین شکل کار کند و دچار خرابی و ایراد نگردد باید به خوبی از آن نگهداری کرده و به رشو درست و اصولی  از آن استفاده نمایید . در این قسمت به ذکر نکاتی پرداخته ایم که اگر این نکات را رعایت نمایید ، می توانید از تعمیرات یخچال بی نیاز گردید . این نکات عبارتند از :

یخچال فریرز خود را در جای مناسب قرار دهید .

بهترین مکان برای نصب یخچال فریزر ، جایی است که به دور از هرگونه گرما و حرارت باشد .

از قرار دادن مواد غذایی داغ در یخچال خود داری کنید .

به هیچ عنوان اجسام سنگین را بر روی یخچال فریزر قرار ندهید .

از پر کردن بیش از اندازه ی یخچال فریزر خود داری نمایید .

بیش از اندازه درب یخچال را باز و بسته نکنید .

یخچال فریزر را به صورت مرتب تمیز و نظافت کنید.

یخچال فریزر را توسط محافط برق به برق  متصل کنید تا از نوسانات برق در امان باشد .

از پهن کردن ورقه های پلاستیکی در قفسه های یخچال فریزر خود داری کنید .

تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد ،نکات نگهداری
ما ضامن تمامی خدمات و تعمیرات خود هستیم

بهترین مکان برای نصب یخچال فریزر

یخچال فریزر برای اینکه عملکرد خوبی داشته باشد و عمر طولانی تری داشته باشد ، باید در مکان مناسبی نصب گردد . بهترین مکان برای نصب یخچال فریزر ، مکانی است که ویژگی های زیر را داشته باشد :

مکان نصب یخچال فریزر باید کاملا مسطح و صاف باشد

یخچال فریرز باید در حالت تراز قرار گیرد

یخچال فریرز باید به دور از هرگونه وسایل گرما زا مانند اجاق گاز و آب گرمکن قرار گیرد

یخچال را با فاصله ب دو بند انگشت از دیوار قرار دهید

محل نصب یخچال باید تهویه ی مناسب داشته باشد

یخچال را نزدیک شیر آب و پریز برق نصب نمایید تا دچار مشکل نگردید

تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد ، بهترین مکان نصب

درباره ما

مهارت یا کار
سرعت
دقت
کیفیت

در این موارد به راحتی می توانیم مشکلات یخچال شما را برطرف کنیم

  • تعمیرکاران متخصص و باتجربه

    تمامی نیروهایی که در این مجموعه مشغول به ارائه خدمات به مشتریان می‌باشند از کارشناسان و تکنسین‌های متخصص و باتجربه  می‌باشند. تعمیرکاران ما نیز افرادی آموزش‌دیده و باتجربه می‌باشند.

  • سرویس‌دهی بدون تعطیلی

    کلیه خدمات و تعمیراتی که به مشتریان عزیز ارائه می‌گردد بدون تعطیلی می‌باشد. شما همشهریان می‌توانید از کلیه این خدمات و سرویس‌ها در تمامی روزهای هفته حتی روزهای تعطیل استفاده نمایید.

  • تعمیرات در محل

    تعمیرات در محل با استفاده از نیروهای کارآزموده و حرفه‌ای ازجمله خدماتی است که مجموعه ما برای رفاه حال مشتریان ارائه می‌دهد. شما نیز می‌توانید از کلیه خدمات تعمیر در محل با بهترین کیفیت استفاده نمایید.

مشتریان درباره ما چه می گویند

با سلام

اول‌ازهمه می‌خواهم تشکر کنم از تعمیرکاران و نیروهای خوش‌برخورد و متخصصتان و در ثانی باید بگم کار تعمیرکاراتون حرف ندارند. برای تعمیر ساید بای ساید ما آمده بودند خیلی سریع عیب را تشخیص دادند و عیب دستگاه را رفع کردند.

ساید بای ساید ما خراب شده بود دنبال یک تعمیرکار معتبر و متخصص تعمیر بودم که اتفاقی بعد از سرچ کردن به سایت  شما سر زدم و زنگ زدم و تقاضای سرویس تعمیر در محل را دادم همان‌طور که گفته بودید واقعاً نیروهای خوبی دارید به نظر من کارشان عالی است.

یه مدت یخچال ما سرماش کم بود زنگ زدیم تعمیرکار اومد با چک کردن یخچال گفت سالمه یخچال‌فریزر تون فقط باید یکم خالیش کنید یخچال و فریزر رو خالی کردیم تا 24 ساعت دیدیم مشکل حل شد هزینه رو هم خیلی جزئی گرفتند بابت چک کردن و ایاب ذهاب

از ویژگی‌های خوبی که بنده بعد از استفاده از خدمات شما در کارکرد نیروهای شما دیدم سرعت عمل در انجام کارها بود. تعمیرکاران سیار خیلی سریع و به‌موقع آمدند و تعمیرات را نیز به‌خوبی انجام دادند.

شماره تماس