ارورهای یخچال‌فریزر پارس

ارورهای یخچال‌فریزر پارس

ارورهای یخچال‌فریزر پارس

ارورهای یخچال‌فریزر پارس در مدل‌های مختلف با کدهای مختلفی ظاهر می‌شود. مثلاً وقتی سنسور دمای فریزر دچار خرابی و مشکل می‌شود در هر مدل با یه کد خطا نمایش داده می‌شود در این قسمت کدهای مربوط به مدل‌های مختلف بیان‌شده است. معنی هرکدام از این ارورها بیان‌شده است با دانستن علت ارورهای یخچال‌فریزر پارس و دانستن اطلاعات فنی می‌توانید دلیل خرابی دستگاه خود را فهمیده و نسبت به برطرف کردن ارورهای یخچال‌فریزر پارس اقدام نمایید.

توجه داشته باشید در صورت نداشتن اطلاعات فنی به‌هیچ‌عنوان یخچال را باز نکنید و نسبت به تعمیر خودسرانه آن اقدام ننمایید.

ارورهای یخچال‌فریزر پارس

ارور AF :  اگر این ارور را مشاهده کردید باید بدانید که ارور مربوط سنسور محیط یخچال می‌باشد. خرابی و قطعی هم سنسور دمای یخچال و یا مدار برد کنترل دستگاه رخ‌داده است.

ارور EF : اروری که مشاهده می‌کنید به این معنی است که سنسور داخل اواپراتور دچار خرابی یا قطعی شده است و ممکن است خرابی از مدار برد کنترل دستگاه باشد.

ارور FF : اروری که نشان داده‌شده مربوط به سنسور دمای فریزر است و یا سنسور دمای فریزر دچار خرابی و قطعی شده است یا خرابی و مشکل از مدار برد کنترل دستگاه است.

ارور HI : زمانی که دما در فریزر بالا باشد این ارور نمایش داده می‌شود. دمای بالا منظور بالاتر از 24 درجه که بعدازاینکه دستگاه خنک شد درست می‌شود.

ارور ( – – ) : این ارور نشان‌دهنده خاموشی در قسمت یخچال می‌باشد. لامپ داخل یخچال در این حالت خاموش است.

ارورهای یخچال‌فریزر پارس نوفراست

ارور FF : علت این ارور خرابی در سنسور داخل کابین فریزر است. احتمال دارد سیم‌کشی و یا برد مشکل داشته باشد.

ارور DF : دلیل این ارور این است که سنسور اواپراتور خراب‌شده است. ممکن است نیاز به تعمیر سنسور داشته باشید و یا اینکه برد خراب‌شده و نیاز به تعمیر دارد.

ارور HI : وقتی دمای فریزر بالا باشد یعنی بیشتر از 24 درجه این ارور نشان داده می‌شود. با خنک شدن یخچال‌فریزر برمی‌گردد.

ارور LO : دمای داخل کابین وقتی از 33- در جه سردتر باشد دستگاه این ارور را نمایش می‌دهد.

ارورهای یخچال‌فریزر پارس، ارور بردهای یخچال لاردر فور استار پارس

ارور AF : با مشاهده این ارور باید به وجود اشکال و ایراد در سنسور داخل کابین پی برد. ممکن است سنسور نیاز به تعویض داشته باشد و یا اینکه مدار برد دچار اشکال شده و نیاز به تعمیر دارد.

ارور EF : اگر نمایشگر این ارور را نشان داد به این معنی است که ایراد از سنسور بیرونی ( سنسور قرمز) یخچال است. برای رفع این ارور سنسور و یا مدار برد الکترونیک نیاز به تعمیر دارند.

ارورهای یخچال‌فریزر پارس سه دکمه و چهار دکمه و شش دکمه

ارور PO : در این مدل‌ها خطای مربوط به خرابی سنسور داخل کابین فریزر با این ارور نمایش داده می‌شود. ممکن است سنسور نیاز به تعویض داشته باشد و یا اینکه برد خراب‌شده باشد و نیاز به تعمیر دارد.

ارور PC : بااتصال کوتاه سنسور داخل کابین این ارور دیده می‌شود. احتمال دارد برد هم دچار خرابی شده باشد و نیاز به تعمیر داشته باشد.

ارور HI : دمای بالا در فریزر در این مدل با این ارور نمایش داده می‌شود. دمای بالای 24 درجه در داخل فریزر است. بعدازاینکه فریزر خنگ شد یخچال برمی‌گردد.

ارور LO : این ارور به این معنی است که  مشکل مربوط به دمای داخل کابین فریزر است. زمانی که دمای داخل کابین از 33- درجه سردتر شود این ارور رخ می‌دهد.

4 پاسخ
  1. علی
    علی گفته:

    باسلام و عرض ادب فریزر پارس داریم
    ارور HI را نشان داد و موتور اصلا روشن نمیشد و پشت سرهم استارت میزد
    از برق کشیدیم
    مشکلش چیست
    لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 10 =