تعمیرات یخچال قاسم اباد مشهد

  • تعمیرات یخچال مشهد

تعمیرات یخچال قاسم اباد مشهد توسط نیروهای ماهر و با تجربه ی ما در مرکز تعمیر یخچال در مشهد ، به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت انجام می شود . مرکز تعمیرات یخچال قاسم آباد مشهد ، یکی از معتبر ترین مراکز تعمیر یخچال در مشهد است . این مرکز به دلیل خدمات و تعمیرات عالی و با کیفیت خود به عنوان کی از بهترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر یخچال شناخته شده است .

تعمیرات یخچال قاسم اباد مشهد

تعمیرات یخچال قاسم اباد مشهد ، با داشتن خدمات با کیفیت و داشتن کمترین هزینه ، توانسته است رضایت تمامی مشتریان خود را به دست آورد . کلیه ی متخصصین و تکنسین این مرکز کاملا با مهارت و با تجربه هستند و تعمیرات یخچال فریزر شما را در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام می دهند . کافی ست با مشاورین ما تماس بگیرید .

نمایندگی یخچال در قاسم اباد مشهد

نمایندگی یخچال در قاسم اباد مشهد یکی از معتبر ترین مراکز تعمیر یخچال در قاسم اباد مشهد است . تمامی خدمات این مرکز ضمانت شده و با کیفیت صد در صد ارائه می شود . کلیه ی قطعات تعویضی مرکز اصل و اورجینال بوده و ضمانت اصالت قطعات دارد . این مرکز سال هاست که خدمات تعمیر یخچال انجام می دهد و شما هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت .

به کمک خدمات ما تا 65 درصد در هزینه های تعمیرات خود صرفه جویی نمایید

هزینه ی تعمیرات یخچال در قاسم اباد مشهد

هزینه ی تعمیر برفک زدن یخچال

برفک زدن یخچال فریزر از سری مشکلاتی است که ممکن است برای هر یخچال پیش بیاید . این مشکل به دلایل زیادی ممکن است اتفاق بیفتد . یکی از این دلایل می تواند خرابی المنت یخچال فریزر باشد .

المنت یخچال وظیفه ی ذوب کردن برفک در یخچال را دارد. زمانی که یخچال فریزر برفک می زند ، این بیانگر این مسئله است که المنت دچار مشکل شده است و به همین دلیل یخچال برفک زده است .

میزان هزینه ی رفع این مشکل در جدول زیر ذکر شده است . با این حال برای اطلاع از میزان دقیق هزینه ها می توانید با مشاورین ما در مرکز تعمیرات یخچال فریزر قاسم اباد مشهد تماس بگیرید .

خدماتهزینه ها
تعویض المنت3900000 ریال الی 6500000 ریال
کارشناسی450000 ریال
ایاب و ذهاب150000 ریال الی 300000 ریال
تعمیرات یخچال قاسم اباد مشهد ، هزینه برفک
ضانت 100 درصد تمامی خدمات و تعمیرات !

هزینه رفع مشکل سرد نکردن یخچال 

از مشکلات رایج و متداول یخچال فریزر ، مشکل سرد نکردن یخچال فریزر است . ممکن است این برای شما نیز پیش بیاید که یخچال فریزر شما مواد غذایی داخل خود را به خوبی سرد نمی کند ، در چنین شرایطی امکان بروز ایرادات مختلفی پیش بینی می شود .

یکی از این ایرادات ، خرابی تایمر دیفراست است . تایمر دیفراست وظیفه ی کنترل حالت سرمایش و رفع یخ زدگی را دارد . با خراب شدن این قطعه ممکن است سرمایش انجام نشده و یخچال خنک نکند . هزینه ی تعمیر تایمر دیفراست به این شرح است :

خدمات هزینه ها
تعویض تایمر دیفراست 2000000 ریال الی 3900000 ریال
کارشناسی450000 ریال
ایاب و ذهاب150000 ریال الی 300000 ریال
تعمیرات یخچال قاسم اباد مشهد ، تایمر دیفراست
ارائه کننده ی بهترین خدمات و تعمیرات تخصصی یخچال فریزر

هزینه تعمیر آبسردکن یخچال

ممکن است آبسردکن یخچال فریزر شما به خوبی خنک نکند ، یا فشار آب بسیار ضعیف باشد و یا اینکه آبسردکن یخچال فریزر اصلا کار نکند . همه ی این موارد بیانگر این مسئله است ، که آبسردکن یخچال فریزر شما دچار عیب و ایراد بوده و خراب شده است . به همین دلیل باید نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید . بدین منظور می توانید با مرکز تعمیرات یخچال قاسم اباد تهران تماس بگیرید . میزان هزینه ی تعمیر و رفع این مشکل به شرح زیر است :

خدمات هزینه ها
تعمیر آبسردکن 1300000 ریال الی 3200000 ریال
کارشناسی و عیب یابی450000 ریال
ایاب و ذهاب150000 ریال الی 300000 ریال
تعمیرات یخچال قاسم اباد مشهد ، آبسردکن

چرا خدمات تعمیر یخچال قاسم اباد مشهد ؟

تعمیرات یخچال قاسم اباد مشهد ،تعمیر در محل
تعمیر در محل

تمامی تعمیراتی که توسط مجموعه ی تعمیرات یخچال قاسم اباد مشهد انجام می شود ، در منزل شما و بدون هیچ گونه جا به جایی انجام می شود . تعمیرکاران سیار مجموعه ی ما تمامی لوازم لازم برای تعمیرات را با خود به همراه دارند و کلیه ی مشکلات یخچال فریزر شما را در منزل و بدون نیاز به جا به جایی انجام خواهند داد .

تعمیرات یخچال قاسم اباد مشهد ،کاهش هزینه
کاهش هزینه ی تعمیرات

مجموعه ی ما همیشه در تلاش بوده تا همراه همشهریان و مشتریان خود باشد . به همین دلیل کمترین هزینه ی تعمیرات را برای خدمات و تعمیرات خود در نظر گرفته است . همچنین تلاش کرده تا با حذف هزینه ی سنگین حمل و انتقال یخچال به تعمیرگاه به شما در کاهش هزینه تعمیرات کمک نماید  . کافی ست با ما تماس بگیرید .

تعمیرات یخچال قاسم اباد مشهد ،مشاوره رایگان
مشاوره ی رایگان

از جمله مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات یخچال قاسم اباد مشهد ،می توان به خدمات مشاوره ی رایگان اشاره نمود . زمانی که یخچال شما دچار مشکل شد ، می توانید با مشاورین ما تماس گرفته و درخواست راهنمایی نمایید و به کمک آن ها برخی مشکلات یخچال خود را بدون هزینه و در منزل خودتان رفع نمایید و یخچال را تعمیر کنید .

تعمیرات یخچال قاسم اباد مشهد ،ضمانت کیفی
ضمانت کیفی تعمیرات

کلیه ی خدمات و تعمیرات ما توسط نیروهای متخصص و با تجربه انجام می شود . به همین دلیل بالاترین کیفیت تعمیرات را دارد و ما تمامی تعمیرات خود را ضمانت کیفی 100 درصد می کنیم . علت این امر این است که بر دانش و تجربه ی و مهارت نیروهای خود اطمینان دارد . با خاطری آسوده تعمیرات یخچال خود را به ما بسپارید و نگران نباشید .

مشکلات رایج و عیوب متداول یخچال فریزر 

عیب های متداول یخچال

سرد نکردن یخچال فریرز

یکی از رایج ترین مشکلات یخچال فریزر این است که یخچال به خوبی سرد نکند . سرد نکردن یخچال فریزر یکی از رایج ترین مشکلات یخچال است . این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در ادامه به آن می پردازیم . آنچه بسیار مورد اهمیت است این است که برای رفع این مشکل به دلیل تخصصی بودن آن بهتر این است که حتما از یک متخصص تعمیر یخچال کمک بگیرید . بدین منظور می توانید با متخصصین تعمیرات یخچال قاسم اباد مشهد  تماس حاصل فرمایید . دلایل مشکل خنک نکردن یخچال عبارتند از :

  • خرابی ترموستات یخچال فریزر
  • خرابی و ایراد در کمپرسور یخچال  فریزر
  • خرابی برد یخچال فریزر
  • نشتی و یا کمبود گاز یخچال
  • مشکل در سیم کشی و اتصالات یخچال
تعمیرات یخچال قاسم اباد مشهد ، عیب های متداول
0 تا 100 تعمیرات در منزل شما انجام می شود

آبریزی و نشتی آب یخچال

یکی دیگر از شایع ترین مشکلات یخچال فریزر ، نشتی آب یخچال است . نشتی آب یخچال مشکل دردسر سازی است که ممکن است به دلایل زیر به وجود آید

خرابی لاستیک درب یخچال ، پوسیدگی و ترک خوردگی آن

انسداد و گرفتگی لوله ی تخلیه ی آب

یخ زدگی اواپراتور

نشتی در اتصالات آب ورودی به یخچال

آسیب و پوسیدگی شلنگ آب آبسرد کن یا یخ ساز

رطوبت بیش از اندازه ی آشپزخانه

شکستگی سینی زیر یخچال

نصب اشتباه و غیر اصولی شلنگ آب

و …

برای رفع این مشکلات  می توانید با مشاورین مرکز تعمیرات یخچال قاسم اباد مشهد تماس گرفته و درخواست مشاوره و تعمیرات نمایید .

تعمیرات یخچال قاسم اباد مشهد ، نشتی آب

آموزش تعمیر یخچال فریرز در منزل به کمک فیلم آموزشی

آموزش ویدیویی تعمیر یخساز در منزل

خرابی یخساز از مشکلات رایجی است که برای یخچال فریزر پیش می آید . کار نکردن یخ ساز ريال یخ های پوک و کوچ و بزرگ و … همه گی نشان دهنده ی خرابی یخساز است . به کمک این ویدیو می توانید ، یخساز یخچال خود را تعمیر نمایید . همچنین می توانید با مشاورین این مرکز تماس گرفته و درخواست تعمیرات نمایید .

ارائه ی مشاوره ی 100 درصد رایگان

نکات نگهداری از یخچال فریزر

نکات بهبود عملکرد یخچال فریزر 

اکثر مشکلات یخچال فریزر به این علت به وجود می آید که ، یخچال فریزر به درستی مورد استفاده قرار نمی گیرد . برا یاینکه یخچال فریزر شما عملکرد بهتری داشته باشد و عمر آن افزایش یابد ، بهترین کار این است که نکات نگهداری و مراقبت و نصب یخچاتل فریزر را رعایت نمایید . در اینجا به ذکر مهم ترین نکات نگهداری از یخچال فریزر پرداخته ایم

  • یخچال فریزر خود را در مکان مناسب نصب نمایید . در قسمت بعد به بررسی این نکته به تشریح پرداخته ایم .
  • یخچال فریزر را به انبار مواد غذایی تبدیل نکنید . این کار مانع از گردش هوا درون یخچال شده و باعث فشار بیشتر به موتور یخچال شما می گردد .
  • از قرار دادن ورقه های نایلونی نیز در داخل یخچال فریرز بپرهیزید . این کار نیز گردش هوا در یخچال را مختل می کند .
  • به هیچ عنوان غذای داغ را در یخچال قرار ندهید . اجازه دهید سرد شود و بعد در یخچال قرار دهید .
  • از قرار دادن وسایل و اجسام سنگین وزن بر روی یخچال فریزر اجتناب کنید .
  • یخچال را به کمک محافظ الکتریکی به برق وصل نمایید . تا از نوسانات برقی در امان باشد .
  • درب یخچال فریزر را بیش از اندازه باز و بسته نکنید و به مدت طولانی باز نگه ندارید .
  • یخچال فریزر خود را به صورت مرتب تمیز و نظافت کنید .
  • یخچال فریزر خود را سالیانه سرویس کنید .
تعمیرات یخچال قاسم اباد مشهد ، بهبود عملکرد
ما ضامن تمامی خدمات و تعمیرات خود هستیم

بهترین مکان برای نصب یخچال فریزر

همانطور که گفته شد ، یکی از نکات مهمی که باعث می شود ، یخچال فریزر شما در بهترین حالت ممکن کار کند و عمر مفید طولانی داشته باشد، این است که یخچال خود را در مکان مناسب قرار دهید . بهترین مکان برای قرار دادن یخچال فریزر ، جایی است که این ویژگی ها را داشته باشد :

  • به دور از هر گونه گرما و حرارت و وسایل گرما زا باشد .
  • کاملا مسطح و صاف باشد تا یخچال در حالت کاملا تراز روی آن قرار گیرد .
  • فاصله ی یخچال با دیوار و کناره ها مناسب باشد . حداقل پانزده سانت با دیوار فاصله داشته باشد .
  • مکان کاملا خشک و به دور از هرگونه رطوبت باشد .
  • دارای تهویه ی مناسب باشد .
  • زیر نور خورشید نباشد .
  • در نزدیکی پریز برق و شیر آب قرار بگیرد .
  • و…
تعمیرات یخچال قاسم اباد مشهد ، بهترین مکان

درباره ما

مهارت یا کار
سرعت
دقت
کیفیت

در این موارد به راحتی می توانیم مشکلات یخچال شما را برطرف کنیم

  • تعمیرکاران متخصص و باتجربه

    کلیه ی نیروها و متخصصین این مرکز کاملا با تجربه و با مهارت هستند و تمامی مشکلات یخچال فریزر شما را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد . به همین دلیل با تکیه بر دانش و مهارت نیروهای خود تمامی خدمات خود را ضمانت می کنیم .

  • سرویس‌دهی بدون تعطیلی

    شما در تمامی روزهای سال می توانید با مشاورین ما در مرکز تعمیرات یخچال قاسم اباد مشهد ، تماس گرفته  درخواست راهنمایی و تعمیرات نمایید . خدمات مرکز ما بدون تعطیلی هست و حتی در ایام تعطیل نیز آماده ی خدمت رسانی به شما هستیم .

  • تعمیرات در محل

    0 تا 100 تعمیرات در منزل شما و بدون جا به جایی و انتقال یخچال به تعمیرگاه انجام می گردد . تعمیرکاران سیار ما با تمامی لوازم و وسایل مورد نیاز خود به محل شما اعزام شده و کلیه ی تعمیرات را در منزل شما انجام می دهند .

مشتریان درباره ما چه می گویند

عرض سلام و خداقوت . من از خدمات تعمیر یخچال در منزلتون استفاده کردم . خیلی عالی بود . سرعت رسیدگی و انجام تعمیرات بسیار خوب و هزینه ی تعمیرات هم مناسب بود . خواستم به طور ویژه مجدد از مجموعه ی خوبتون تشکر کنم .

خداقوت دوستان . تشکر بابت خدمات با کیفیت و درجه یکی که ارائه می دین . کارتون عالی هست . من به شدت راضی بودم . خصوصا که سرعت رسیدگی و اعزام نیرو خیلی خوب بود .

روز بخیر . خسته نباشید میگم خدمت شما و همکاران خوبتون . من برای تعمیر یخچال با مجموعه شما تماس گرفتم و خیلی راضی بودم . قیمت مناسب بود . تعمیرات سریع بود و تعمیرگار بسیار با اخلاق و دقیق بود . تشکر از شما

سلام . سپاس از خدمات خوبی که ارائه می کنید . کیفیت کارتون بسیار بالا بود . خیلی ممنون

شماره تماس